Clothes Nazionale di u Mondu

U vestitu naziunali - un distinctiu distintiu di un populu da l'altru. Allora, ognunu, qualsiasi persona sapi chì, per esempiu, sari hè aggradatu da e donne indiana, u kilt hè aggradatu da i scuzzesi, i ghjovani ghjente vistutu in un kimono, u japunesi, è una cammisa o cammisa brodata hè a creazione di i pòpuli Slavi. I vistimenti naziunali di i pòpuli di u mondu sò assai versi e diversità diversi. Sorpresi cù u so culore, bellezza è praticità in u stessu tempu. I roti naziunali di i nazioni sittintriunali sò radichi difeenti da u costumbre di un Europa o di un abitanti di alcuna cantone di u globu, currisponde à e cundizioni climatichi in chì a vita di una persona di u nord hè dispostu. I prudutti di pezzi è animali, calzini è cusì calzini - stivali.

Rougeti naziunali di parechji ghjenti

Partite per a cultura antica di a Cina. Hè impussìbble micca di ricurdà u vestitu cinese, chì hè oghji u bigliettu di i cuncettori moderni - questu hè tsipao. Giappone possa un kimono, enfatizeghja i spalle è a cintura, hè a forma di un vestituni cù t-vestiti, hè purtatu da omi è donne. I pruduttori indiani usanu saris, è in parechji parte di l'India hè stata dekorata in modu diffirenti, ma u principiu di curà saris hè a listessa. Ma a bella mezza Arabia Saudita hè abay. Sò quessi robba chì parevanu un mantellu o un vestitu libbitu, per via di credenze religiose, l'abai hè principarmenti neru. A Russia hè rinumata per shirts, kokoshniks , sarafans è stivali di lizziali, ma i sposi notorii di bast bastestenu à i bielorussi.

I Rouvelli naziunali sò oghji di moda, è assai spessu i piacenu in i carrughji di i città russa è ucraina chì preferanu l'elementi naziunali in l'imaghjini, per esempiu, i brodbiti ucraini sò spessu usati in a vacanze di u Jumu di l'Indipendenza d'Ucraina.