Paul McCartney hà cambiatu u dirittu à i canzoni The Beatles

Paul McCartney, chì era megapopulariu per u staff di The Beatles, hè di prucessu à prucede à a cumpagnia di Sony / ATV per i cumpunimenti di u "Liverpool Four", chì ellu vende 20 anni fa.

Excelente ingagiamentu

Malgradu u fattu chì u lighjendariu di i Beatles corse anu fora per parechji anni, per Paul McCartney canti scritti in cullaburazione cù John Lennon sò una bona fonti d'ingudu. U musicista riceve deducciones sustanciali per u so usu. In casu, l'inguernu di McCartney puderia esse assai più grande, perchè i diritti à alcuni di i pezzi stampati in u 1962-1971, ùn hè micca di parte.

Paul McCartney
Li Beatles

Avvenzale

In u 1985, circa duie centu canzoni di The Beatles, chì tra i quali l'Atelier l'étranger, anu compru a subbitu per 47.5 milioni di dòrici da Michael Jackson. Allora u re pop era cumprati di i pezzi cù Sony / ATV, è dopu à a so morte in u 2009, u studiu di scrittura s'hè esse u so propiu di tutte e canti, cumprate u dirittu per elli da l'eredi di Jackson.

McCartney è Michael Jackson

Statura di sustegnu

Sicondu e legge americane, l'autoru pò ripigghià u dirittu à a so famiglia, scritta prima di u 1978, se dopu à i primi diritti di copyright (in questu casu, scrivite una canzone) 56 anni avè passatu. Paul McCartney hà decisu di prufittà di questa lacuna. L'avocatici di i britannichi anu fattu esse filatu un prucessu appruvatu in a Tribunale di Corte di New York.

Leghje ancu

In modu, u traslocu di i diritti di Sony / ATV à Sir Paul ùn pò esse postu finu à u 2018, cum'è a prima canzone da a lista di cumpunimenti, chì ellu dichjarà, hè stata liberata in u vaghjimu 1962.