Pratiche da u mejillone

Os muslochi sò moluschi comesti bivalvii, un uvellu valuu di a pesca è ripruduzzioni cù ostuni. Dopu à l'antichità, i muscoli sò tradiziunamenti impresa in l'alimentu di i pòpulu chì stanu à e costi di i marchi calientesi.

Oscuraturi sò un utile (no menu di ostriche), u pocu di caloria in u pruduttu chì cuntenenu in gran quantità pruduzzione è praticamenti libera di carbuidrati. In a carne di questi mussurmi cuntene sustanzi chì sò assai utili à u corpu umanu (particularmente utile à i cumposti d'i zinc).

Di muscoli è muscoli, hè pussibule di preparà diverse platti, diliziosi, semplici, delici è diliziosi, ci sò assai ricetti.

In ogni casu, hè bisognu di cunzidira i seguenti: u mejillone di mare pò esse manghjatu in furmagliu purcinu (o ancu crudu), u moltu d'acqua fresca devenu esse sottumessi à u trattamentu termale per evità a contaminazione da i patogeni.

Pratice, muscoli, marinatu, limone, agliu è pimentu rossu

Ingredients:

Preparazione

Primu preparamu marinade: mettite in prucessi arbitruti l'oliu vegetale è u zùmmu di limonu (pò esse rimpiazzatu da u vinu naturale di u vinu lightu o mischjà u zuccu di limonu cù l'acitu). Aggiuncenu l'agliu à l'agliu marinatu è stagione cù pimenti russu. Fighjulu insistiu

Oscuraturi sò sbagliati in acqua fridda (se i moluschi sò congelati, primu cuncefalà in acqua frida). Allora i muscelli sò colpi in un coltu (micca plastico) è spartu cun acqua furiosa. Oghje 1-2 minuti è fate l'acqua. Se ci sò langue chì ùn sò micca apertu, avè apertu cù un cuteddu, rumpute una di e foglie, è a secunna foglia, in quale u corpu di u mejillantu hè allughjatu, hè nantu à un pezzu.

Avemu filtratu u marinatu à traversu un filtru è di acqua di ogni muscone in u fasciu. Facemu un pani cun muscoli freschi greens. Avemu servitutu cù vinu biancu o rosatu, acquavita, grappa, rum, tequila o cerveza in casa scura.

Quelli chì ùn ponu micca truvà u mejillone frescu nantu à a vendita pò esse ricumandate per preparà platti da molusci frittu.

Dish from mejillai e gambarite

Ingredients:

Preparazione

A cammarera fremienta in acqua di furore durante 5 minuti (micca più), poi scorra l'acqua, fresca è scumpressate a cinghule chitinosa.

Scusassi sò sfulati, lavati, sputjati in una puchula separata cù l'acqua fogera è cocchi per 1 minuti. Drain, cool and open the sinks, s'ellu ùn si ponenu micca elli, scumpressate a parte edificosa - muscular.

Scorcià a cipolla cù semicrculi, è u pezzine cù i pachi.

Pudemu, agghiuncenu a padedda in padedda è frittura i mejillone, gambelli è cipudine cù pepite per 3 minuti nantu à u focu più altu. Reduzza u focu, aghjunghjenu vinu è pagliaru russu. U stufa à l'altru 3 minuti, stirring, è aghjunghje circa 300-400 ml d'acqua caldera, u rossu staghjunatu è crema. Aprireghjanu u focu è dete a sopra sopra sottu à a tappa per uns 8-16 minuti.

Sò trova hè speduta in cups di sopa. In ogni tupu pusemu nantu à una fetta di calce - questu puderà pruvà una sfarenza. Sprughjendu a sopa in tazza con chili e armenti. À a sopa, servitore u stessu vinu cu cui avemu preparatu zuppa o una lume, megliu forte.