Calchissa d'acqua di l'arbalète

I amate di u pozhaevnichat hè sicuramente cum'è l'idea di avè ottinutu una buttuna d'acqua calza mela in u teapot . Questa ùn hè micca una nova tendenza, ma una tradizione russa chì "hà scurdata" vera chì hà acquistatu a so popularità antica. Una volta in Russia, parti longu di tè era assai populari, seguita da una grande famiglia. E dopu, vistutu di una "robba" speciale, un capruglieru o un samovar ùn avè micca chjughjatu cusì rapidamente.

Tali bufali di acqua d'acqua per sempre hè sempre realizatu da a manu nantu à a tecnica di cusgitura o di tela. Ciautoriamente, prima, l'articuli èranu fattu in a forma di un gallone-gallina, chì simbulizeghja a calidez è a cunfortione di una casa. Amparate cusì à cutiddà tali buttiglia d'acqua calda in u piticu.

Master-class "Water-bottle in a teapot - pollo"

Allora, aghjunghje nantu à u ganchinu è u filatu, è imbarcate à un prucessu di triccò:

  1. I piume di u pollulu pò esse monofonu, ma u motley vi pare u più interessante. Per questu, pigliate dui bobini di filu di parechji culori è cuddà i so filamenti in una, una spinga. Partita in ghjuvellu.
  2. Cunnette u torsu di u pollulu cumincià in un círculo, cun un anellu di loops di l'aire. In vista di u schema, riparamu in ogni fila u numaru di colompianti frontieri, uguali à 12 (a 2a fila), 18 (a 3a fila), 29 (a 4a rowa), 38 (a 5th row) è 46 (a 6esta fila).
  3. In i fili seguenti, avemu fighjendu incertezzi è articuli u patronu à l'altura desitvata di l'acqua in acqua calda. Hè desirabili à fà appruduce, perchè tutti ei teppi sò diverse in grandezza è forma. Mandà u punteddu di u troncu vicinu à i punti di crochet.
  4. U capu di u nostru pollulu serà fatta cù l'aiutu di dui elementi redundanti. Elementi simpliciamente: aghjustate 6 loops di l'aire in l'annu, è po entità solu di e fila di colonnelli senza crochet cù fille di colonna cù un crochet.
  5. Pò dùie e so motivi surghjente cù i ciuffiti internu è cunnetta cun elli, amu cù un fille rosu. Ma tenite in mente chì avete bisognu à attaccà a cima di u capu di u pollulu - induve a to curretta si stalla.
  6. Ùn micca tagliatu u filu, aumentanu a pettine in dui fila di colonna stampati.
  7. U beccu di a polletta hè simili, solu cù filamenti amarelli. Da un travagliu, facenu un arnese cun una fila curretta di 7 punti senza crochet, è accumpagnate u beccu, chì cortà 1 loop in ogni fila.
  8. In u latu contrariu di a testa, attaccà i dui costi da u caprettu cù coluna senza crochet, cù u filu motley basu.
  9. I mutandine di a testa. Dopu aduprate u passatu previstu, senza annunzià u filu, andò per fà u sceccu u pettu prima in una parte, è da l'altra.
  10. Questu avissi aduvutu cun l'ugdu punti di punta chì spiranza visuali di triccò. Ci hè chì esse un "corpu", chì dà u nostru pezzulaghju u so capricci.
  11. Per fà una barbie bianca, chì hè tutta a gallina chì rispetta, avete bisognu à attaccà un fille rosu à u tile è scumpressate 15,18 loops da ellu.
  12. Dopu, avendu tornatu a tela, fate una seria di grandi colonnes. A risolazione di a fila, corpu o cuscenza cusì a barba à u corpu. Ùn vi scurdate di cunnette u zucchero è u capu di u puddastru, pre-stuffing with the last synthepon or other kind of filler.
  13. Oghji pò aghjustate, ma pò esse fatta in forma d'appli.jpg
  14. A cuda hè un mumentu in forma di un triangulu simplice, è poi alluntanati à a mità è straccate à u locu.
  15. E, finarmenti, l'ale. L'arba duie parte di l'alione secondu u schema è i so ghjente nantu à i lati di u puddastru. Hè tuttu - avemu desideratu un tè favorevule!

I fancianti di triccò cù l'aghju di puntelli ponu attaccà a padrona à u kettle è in questa teknika, per a quale ci sò parechje schemi differenti. Ùn hè micca necessariu articuli sò in forma di pollo. Parechji donnaturi accuppiranu buttigli di bagnu d'acqua calda belli è un boglio, una zucca, fucili, cordi, pupi, brownie, casette è assai altri.