Bruschetta cruciosa fina - ricetta

I rami sò un trattatu simplice è savurinu, familiar da a zitiddina. I recipes per un scorci rosu crudu senza vodka è cù a so aghjunta sò stanu aspittendu quì sottu.

Bruschetta cruciosa pratica di iogurt - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In u tazzulatu ch'hè lampate u ova, fate in u zuccheru è foddi, aghjunghje u kefiru, u sali, u soda è l'oli vegetale. Prima ci cibranu a farina, è aghjunghje u resto di l'ingredienti. Stir well - a pani deve esse chjucu. Si lasciemu durante una meza ora per reste, allughjemu cù a toalla. Dopu quellu, dividite in 2 parte è rende ghjornu. Allora u cut in petite pezzi, rectanguli, è in a medita facemu una piccula incisione, a través da quale pudemu turnà un fini. I frutti disposti in oliu caliu. È per fà i prudutti finite menu fat, dopu chì sò pronti, i putemu in un colander o di carta. E dopu, traversu un filtru, aghjustemu u zucchero pulmuniu.

Garganta cruciera fina cun vodka - ricetta

Ingredients:

Preparazione

U primu duvemu i olii in a tazza, falesa ligera, aghjunghje salite, è vodka. Grazie à questu ingredientu, a pane hè crispy. È tutta l'alcoolu cuntenutenu in questu esse evapora quandu si friece in grassu profughtu, perchè pò esse sana à i zitelli. Allora, poi poveru circa a mità di un tazza di farina è intruduce à pena. A farina restante ùn hè micca spultu immedanatu, ma pocu à pocu chì pruva a cumpunenti. In u risultatu di questi azzioni, a pasta sarà propriu elastica. Dividisci in parechji parti, scaccià in strata è tagliate in rectanguli o rombasi. Piezzi assai largu ùn valenu micca, perchè durante a cucina, anu aumentate in volumu. Fritte queste blanks hè megliu in u frittu. Se ùn ci hè micca un tali dispositu, da stu servitore, a puchina o pappu ancu a perfetta. Scolpite finitu avemu bassa in ogghiu ebbruliu è frigate circa 40 seconde. E doppu avemu l'aghjunghjemu in un tavulinu è, traversu un filtru, aghjustemu u zuccherinu in u polu, in u quale, se vulete, pudete aghjustà u zucchero di velluru.

Bruschetta cruciosa di latte - ricetta

Ingredients:

Preparazione

I oli sò rutti in un coltu è appaghjatu cù un mezcladoru o blender. Agghiunna u latte è seguitanu battiri. Poi pouria in u zuccheru, a farina tamanta è u sali. Emu mezclate tuttu bien à una massa sputica oghje. Scassa nantu à a superficia di u travagliu, pritrasivate à a so farina, è rintra a pasta in una prima capa. Dividemu in i pezzi rectanguli, facemu annantu à u centru di l'intemperu è per elli ci vultemu l'arme. Per i prudutti di fritteri ci necessitamu una panura di parè diliziu. In questu scurciòre circa 500 ml di oliu vegetale è quandu quandu ci hè abbastanza calente, avemu crescenu i nostri fiori. Quandu u manidu hè stata un bonu coloru d'oru, pigliate cù cura un sonu è l'hà spargugliatu nantu à i servitori di carta. Quandu u sfruttu chjughjera pocu è sicondu, pùa in un grande pianu chjare cù un slide è poveru cù u zuccherinu.

Sceccu crucianu senza ova - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In l'acqua, pour oleosu vegetale, vodka è liggeru, chì aghjunghjenu in a farina è a pasta cunghjunata. Cumpèmule è dà un quartu di una ora per reste. Puderà scorri à un capu finu è tagliatu in pezzi di a forma è di a dimensione chjamata. Purtate cù cura à oliu è frittura finu à una rossa piacevule.