Cusì Pasqua Delicious Easter cake

Kulich hè u platu principalu nantu à a vigilia di a grandi festa di Pasqua cristiana di Pasqua. Di sicuru, pudete cumprà preparati cun pasticceria prestu, ma si cottu inde independituitu cù l'amore, hè assai più fragrante è poroso. Vi offre noi uni pochi ricetti simplici per un delicious cake di Pasqua!

Ricetta per un delicious cake di Pasqua in legume seccu

Ingredients:

Opari:

Per a prova:

Per glaze:

Preparazione

Cusì, per affucà u più pasticcenti di Pasqua, prima avè bisognu di mette una cucchula in bon u bon attu: l'levadura immediata, u zuccaru è un petitu quantità di farina tamantu sò spressi in un pezzu. Fiancà, fate in u kefir calrichu, cunglite, copre a mezana resultante è si spende à 30 minuti in u calori.

Intantu, separate puru e prutezione di e raghjoni, è puderà fruttu l'ultimi cù u zuccheru. Bichetta u battiu cù un pezzu di salini in una scuma forte. In u spitu ponu aghjustà a crema agria, latte cunfit e latte. Salute in tuttu tuttu cù mani neve è intro duzà anziane cù u zùccheru, u zùmmu di limonu, i vilillinu è dispusitivu i bianchi.

Avà aghjustate una parte di a farina tamanta è aghjustate durante 30 minuti una pasta suave è animosa. Cucirata cù una filmu è fighjulà quandu circa 1,5 ori in un locu caldu.

Intantu, macerate durante 15 minuti in u pani d'u pani de calde, è di asciuvà è sprinkle una farina. I frutti candiedi sò lavati, cut in small pieces and soaked in warm water.

E formi di lignu sò cuparti da u papu di furmagliu è smarru di margarina. In a pasta risana scorcia i panii inutluti, frutti cunfitti è fugliate. L 'avemu da rinfrescante è fate e furmulare, metteranu a mezza stanza. Focu in un forru preinfirmatu.

Allora pigliate e pasticci è i metti in modu cusì à u focu, perch'elli si sò chjappu. Per u glaze, beate l'ovi bianchi cù u zuccherinu in purduvui è cupri e nostre pasticchi. Avemu spruditu e taglioti di Pasqua cun pane multicolore è aspittà per l'iniziu di a Pasqua brillanti.

Cusì Pasqua Delicious Easter cake

Ingredients:

Per glaze:

Preparazione

Allora, per preparà un tannicellu di Pasqua senza metatu, calendu u latti prima. Forse, fate un pezzu in un pappacciu è piglia un levitu frescu in questu. Pouru a mezza tazza di farina, trasfurmà è sguassate a spugna duranti 35 minuti.

In un altru cuntinue, mentri i rossi, i gambelli cù u zuccaru è a soia afflitta. Allora aghjunghje a sumerita avvicinata, traspremessi è rinunzià à un locu caldu per 1,5 ori. Dopu quì, vendu a farina restante, fatevi in ​​u latte, elli stazzate e pane a cuppa di pasta molta è plastica.

E forme sò ridículu cù l'oliu, avemu sprezzatu a nostra pasta in elli, si sparghjianu cun una cullette molla è chjude à a tavola, lasciate durante 25 minuti, venite. Dopu quì, mandemu i pasticci di 40 minuti à u furmieru scumfortatu, è pudemu verificate a preparazione cun un scheletru di legno.

Per preparà u glaze, ghjudicheghja i biancu è cun un mezcladoru cù zucchero in fine è in spressione un zitellu di u limonu. Ancu porta a massa ricivata cù a nostra furna è sprinkle cun decorazioni culuriti.

Hè tuttu, fast and delicious Easter cake hè prestu!