A famiglia di ricordu uriginale: una figliola di Valeria nascita à Ivan è Natalia

Oghje, u 21 di sittembri, à 10 o'clock in a mattina, a donna di Ivan Urgant hà da nascita à una zitella in una clinica di Mosca. Felicità à l'albergu di "Evening Urgant"! Avà pò à esse chjamatu "big father". Natalia Kiknadze pussedi una figliola, Eric, è un zitellu, Nina di sete anni di età, credeva ancu in a famiglia.

Un postu interessanti di l'impegneru di a Fundazioni Scultorale fù cunnisciutu literale à settembre di u settembre, quandu Ivan è a so mòglia pigliàvanu Nina à a prima classa.

A coppia ùn anu micca publicamente accuncià i ditte intimi di a so vita persunale, ma i paparazzi sanu per piglià l'impresa di u zanazzu impressesivu di Natalia Kiknadze.

U novu hè statu dicidutu per esse chjamatu dopu à a mamma tardia di u showman, chì pocu passò pocu dopu una malatia seriu. Avemu da nutà chì in a famiglia di Natalia è Ivan ùn ci hè una bona tradizione di continuità di generazione: a figliola maiò, Nina, hè chjamatu after the grandmother of the TV presenter.

Leghje ancu

Da u destinu, ùn andarè micca

Ivan è Natalia anu una storia di amare veri. In u tempu daveru eranu cumpagnati di scola. Urgant era locamente in amore cù una bella georgiana è ancu offerta à diventà a so mòglia immedtamente dopu a graduazione, ma Natalia rifiuta è i so modi parted.

Ivan Urgant hè stata casatu cù Karina Avdeeva, in u matrimoniu civile cù u so cumpagnariu, guidendu Tatiana Gevorgyan per 5 anni.

Natalia Kiknadze hà maritatu cù un vaghjettu Vakhtang Kutalia, ma u pratu hà datu à i cumpagni di a classa a seconda chanceu di esse inseme, chì anu utilizatu.

Avemu bisognu di i primi ritratti di u natuvicu è i so parenti felice!