Cose di moda - primavera 2014

A volte, per selezziunà a vestitu bè, hè abbastanza di sceglie u colore giustu, perchè u culore hè spessu a basa di un cunghjettu successu. I culori di a primavera-estiu 2010 participanu principarmenti trè tippi: pastel, caramelu è metalliche. I culori brillanti sò ancu in elli in u mondu di a moda, ma anu avutu a prima, ma cù l'ombra freschi è freschi anu captu i passeggiarii di e case di designatori.

T tendenza di primavera

I tendenzi di u primu settore di u settore di u 2014 si captivanu cù a tendernessità di l'ombra, chì si pò uttene facilmente grazie à l'usu di pezzi frischi è pastici freschi. Cù sta scelta, ogni ragazza serà una fata. Simultanamente, a paleta pastela possu tanti friddi è caliu, in ogni casu, darà un apparenza più juvenila, chì hè particularmente appropritatu per a damelli di una età più rispettabile. Ma, ghjovani di culori pastel di a primavera di 2014 anu ancu culpiscenu culurite, cumplementanu l'imagine cun una nota romantica è coquettish. Una tendenza interessanti di sta stagione hè di culori brillanti è brillanti, perciò, a cal è a rosa si fate assai dulce, sullendu i tracce di a so antica colorfulità. Carameddu hè ancu u culore di a primavera di a staggine 2014. Questa sombra stà stilica, à u stessu tempu aghjunghjenu un apartu classicista.

Fuchsia, limonu è acida

Parirati, in cuntrastu cù u corpu in pastel, certi città disinatori insistenu à utilizà assai culori più vistuti è cilesti. Fuchsia hè u culore mudernu di a robba di a primavera di u 2014. Ci sò ancu parechji tintumi di limonu, cunti di metalli è variegatimi mischji di sfumature. Blu, verde, aranciu è russu, chì sò scelti da a mamma di pearl - culori unicu di moda di sta primavera. Una cumminzione di sfumature hè aggradata, soprattuttu cù cumpunenti, cinture, volatile, fur, inserzioni è stampi .