Outerwear moda oghje-invernu 2015-2016

Eppo tutte e case di moda vittime prisentatu e so cullezzione à u publicu, è cusì eseguisce chì i vestimenta di u ventu-tempestu invernali 2015-2016 è stylish. Per capisce più in l'evoluzione di a moda di a staghjone avvicinata, unu deve cunzidiremu più strettu i tendenzi principali.

Ciò chì deve esse l'outerweari di vaghjimu è vaghjime di 2015-2016?

Tutti i novità più notti di u vaghjimu è l'invierno seranu sorpresa di voi, ma in u stessu tempu ti ispirau di creà u vostru stessu stile invernale unicu.


Trend №1 - capelli di furati è prudutti di fur naturali

Allora, una di e tendenze principali di a vaghjimu è l'invierno sò cose cù a pelle. Un vestitu suntuoso di pilata hè l'elementu di u vestitariu chì hà adornatu a donna per più di una dicada. Outerwear fashionable otoño-invernu 2015-2016 certamenti avarà aiutu à sfascià a prosperità è u sensu di stile . Per a natura assai brava, certi eminenti disinfettori prisentanu ancu i vistimenti di pelle nantu à i so simule.

Trend number 2 - capelli di coghju è trench coat

Hè a ghjuvanza di coghju chì pò salvà in u tempu di u tempu di u chiuchju. Cù u so aiutu, pudete creà una imatge assai stylish. Aghjustu, un capigli di pilu intrepite per fughje per valdi hè tutta inutilità. Ci hè da nutà chì e chjappi di coghju in u stilu di roccia in u fondu, dannu à i taglioli classic. A longa media di a chjappione hè più preziosa da u curta. Tali outerweari oghje-invernu 2015-2016 hè assai pertinente è, apparentemente, a moda perchè dura per più di un annu. Ma, per esempiu, una trinchera di coghju sarà un addu ideale per l'impresa di a cummerciale.

Trend number 3 - cape di pilami

U stilu di furmazione hè sempre pertinenti, cum'è in parechje cullizzioni, i riunioru prisentanu novu un capeddu di mantellu. Sì dite chì hè altu è slit, l'esse perfetta serà a ropa ind'i u pianu. Universale hè assicuratemente per tutti e donne hè un mudellu di pilu curtu.

Trend №4 - ghjambaghji di ghjennaghju, parchi è chaquetas

Strangeru quantu pare pare, parchi populari è caldi, è cazzu chjappu, sò in a dumanda di qualchì tempada in una fila. Tali agrumi 2015-2016, sopratuttu se l'invernu serà ferista, diventerà solu indispensabile in a vita di u ghjornu. Inoltre, hè un puntu: hè chjaru chì u collu di u pelle à u collu o bocca.

Per adherite à sti evoluzioni di a moda, sì sempre stà astu cunnessu è armonioso in qualchi tempu.