Saldini oghje-invernu 2014-2015

E faldeli èranu sempre sempre un attribu indispensabile di u stili di a donna. Anchi i pantaloni più modesti ùn sò micca capaci di creà una figura femminile è bella. È ogni omu si prefette vedi u so amatu in una falda o vestitu, è micca in jeans. Pujhe à a fascia, a zitella sguassà immediatamente l'armunia è l'eleganza, affinchì i diseggiani ùn anu micca stati fatta à offerte moda e donne a più diversa in stile, largu, stile è culori di u mudellu. Questu pò esse vistu da vede a photo di i faldi di moda dispunibule in u vaghjimu d'invernu 2014-2015 mostra in New York, Paris, Londra è Milan. Sè da una varietà di mudelli trendy chì avete un capu in u circondu, pruvamu a cunfirmarii i tendenzi principali chì meritanu l'attenzione, per fà facilità a scelta di eleganti fistighjate chì facenu a vostra vaghjima di u 2014 è irrepetibile.

Principi tendini di a sesta prima

Hè difficiuli ùn deve avè chì quellu fugliale asciuttu in u 2014 si prisentanu quasi tutte cullezzione. Questa tendenza si manifisteghja micca solu in u cut. Disegnaturi ponu l'effettu di l'asimetrima cù i bumbetti di tavulinu, fiorite di longhi varietà di faldi, elementi di decoru, è tela è solu di culori.

I faldi di a culminazione di u cartulare è di pezziata di u 2014 si ponu più in moda. Grazie à tutti i folds possibles, chì ponu esse ristritti è larghezza, è parallella, è superimpoi l'uni à l'altri, i muderni muderni stanu romantici, lush, airy. Se a cuera è fugliali asimmetrici sò più spessu a longu di u midi, i prufettori di piacè di vede cum'è short. Sta lonzitudine hè un modu efficafanu à enfatizà l'ambient di luguri è facianu facilmente di a ragazza. A strada, cù pezzu di cuddetta . Questu materiale in a nova tempesta d'oghje è invernu hè a più trendy. Piani di pelliccia pò esse luminosu, ma i bianchi è tutti i caschi di marroni sò preferiti.

Hè pussibile di mantene e so posizione è mudelli cù un oliu chì estrecia visualmente i maletti. Sicondu u tipu di tela è mudeli, faldes cù un fele hè adattatu per passeti romantichi in u park di vaghjime, è per u travagliu in l'Uffiziu. Pudete cù una tale di diseggiani di a fugliale cunsigliate solu cù un taccu. E, a cortu la falda, u più altu u montulante. Nunda di e catwalks è i pezziunità di fasgiuli classificate ùn anu micca sparitu, ma in a nova stagione sò stati offerte per estenderà da parechji cintimitri. A larga ottene hè 5-7 centimetri sottu u ghjinochju.

A novità di a staghjone hè fala di piuma d'ostrich. Fighjenu unordinariu, ma in cunmburazione cù una cloachère monocroma o una chjucche allargata sò una scema cumplete.

Moda accentu

In a tempesta di l'oghje u tempu d'invierno 2014-2015 faldes cù diversi taglioli sò pertinenti. Puderia esse una scurazione forte di u cadutu o una incisioni laterali restretta. Se cumprate un fugliore di transformatore cù un zip di u cantu, permette per esse aghjurnate a prufundità di u cuteddu, u mudellu efficace in pocu secondu se face un "lapis" classico.

E quantu a longu di e faldesca ? A question per i zitelli hè assai eccitante, ma i diseggiani ùn dannu micca causa per l'emozioni. In moda, ogni larga di a fasgone, se hè appruvata è sfascià a bellezza di u vostru corpu. Preferite micca a mini? Paga è attentu à e faldes di a siluette in forma di A, cusitu da tela cuntrolla, è di mini faldes, chì sò ancu una tendenza d'otoño è invernu.

E quantu a stampi di moda? Chì ci hà surprisatu cù i diseggituri? Malgradu u friddu è a presenza di a precipitazione à questa ora di l'annu, faldesce di vaghjime pò esse brillanti, affirmannu di vita. In moda stampi fiori, geomitria è culori animali. Di sicuru, nimu anu annullatu i culori tradiziunali di a tempesta d'oghje è invernu. Negru, grisa, marrone, tutte di tonalità di beige, troppu in a tendenza, perchè ùn ci saranu micca prublemi cù l'scelta.