Gradient manicure

L'egiziani antichi utilizabulevanu ùzilità naturali extraciuti da i pianti pà decorate e so unghji, è in a China antica, i chiavi d'ungi anu dicurutu cù una mistura chì compreni i stessi tingi naturali è a cera o massa di a proteina, chì prolongavanu a vita di tali manicura. L'Umanità passavanu longu u pianu di u sviluppu cù e sette statura, è a tecnica di maniculi hà megliu. Oghje, l' articulu di uce hè un artu à quale hè impussibile stà indifferenti. Una bella manicura hè una parte integra di qualcosa scelta di moda. E ancu più! Oghje l'omi ghjucà ancu à attaccà sta esfera primigestionale feminina di bellezza! Ma mentri a manicura decorativa seguita a prerogativa di e donne, hè per quessa a nova tecnulugia di decorazione di ugliu hè stata sviluppata per elli. Nta l'ultimi anni, unu di i più populari è populari trà fashionisti di u mondu, a tecnica di l'articulu di ugliu resta u disignu di unghji chjamati "gradiente".

Moda in moda

A tecnica attuale di gradiente manicurà solu à u primu sguardu faci cumplicatu. Transizzioni di u lettu di parechje sfaritegoli chì facenu à i più ligne o scuru, soru da a so bellezza. Hè per questa causa chì a manicurata di gradiente hè spessu chjamata ombre , gràzia di una analoggica cù a tecnica di moda di u tilaru di capelli. A paleta di culore di una manicurata di gradiente hè limitata solu da imaginazione! Qualce colore, qualsiasi ombra, qualsiasi tonu - tuttu hè pussibule. In i tempi passati era una manicura fatta in un scintu culuritu, e moeterie moderna prefete di decorar e so cunfitti, pittendu in i culori più incredibuli, chì cuntrastate cun l'altri. Bright and silent, cold and warm, matte and bright colors look great on one nib, u so pussessoru unicu è originale. Hè sorprendenti, a coperura di e unghie in a tècnica di "gradientu" hè disponibile ancu à quelli chì ùn sò micca furmati longu è ùn anu micca capacità spiciali. Dopu avè capitu i punti principali è seguità a ricanusioni di i maestri di l'articulu di uglu, ogni ragazza serà u puderà di decorar e so unichi cù un "gradiente" di moda.

Manicure gradiente - tecniche differenti

Un "gradiente" verticale di eleganti cù e variità di mudelli è a paleta di culore sò realizati solu duie manere. Tuttu ciò chì hè necessariu per creà una manicure cù l'effettu di un gradiente hè di almenu dui culori di u polu d'ungiatu è una sponża cusmetica konvenciale, chì pò esse sustituitu cun un pezzu adattatu d'una spuma di gomma spuma. A più tutte sia simplice: nantu à sponge vertical strisci sò stati sulitti nantu à u vernici, è da questu hè appiicatu à un chinu di u unghje. Tali manipulazioni sò fatta finu à chì a saturazione di l'ombra ùn hè micca cum'è vulete. Hè bisognu di vede chì l'spugna stata abbandunata nantu à un chinu d'ungiò senza u cilestu, diversi culori di vernici si fusinu. Naturalment, circa a marigold, a pelle sarà mannata da vernici, ma pò esse faciule cun un remover ungla d'ungliu dopu a secazioni. U sicondu metu hè ancu basatu annantu à l'usu di l'spugna, ma prima u prelo hè coperto in u tonu principalu. Dopu chì secca cun una spugna, chì hè stata appiicata prima una sonda sombra, hè necessariu trasfirià a lacchia cù movimenti blotting di u lume à u libbru liberu di u pianu. A tranzizioni hè sugliu, lisu. U picculu finali hè l'applicazione di un fittore transparentu o verniciore cù seconde, chì permette prolongà l'apparenza esteticu di a manicure. Gradient di manicura moderna hè spessu cun lattice - gel-varnish, chì dura per un bellu pezzu nantu à i chjudi di u unnessu è hè utilizzatu per a custruzione.

Sì sta tècnica hè di veru interessu, l'idee di u gradientu manicurente offruta in a galleria anu da interessu per voi.