Bengal cat

Un ghjornu, Jane Mill, biologu di l'America, hà decisu d'attaccà un cat Bengal salvatica cun un caticu domesticu. Dopu à l'anni 60 di u seculu 20 nascì u primu kitten-hybrid di u culore spotted.

Hè nutate chì a crescita di una nova razza hè stata datu à u biologu assai duru - u primu fridhe murìu, i hibridiani masculili anu migliutu di a infertilità, è i misgi salvati chjormenu accunsenu à appuntamentu cù i picculi gatti domestici. Tuttavia, Jane Mill anu cunnisciutu i fundamenti di a genetica, chì aiutau à riesce è fà scopre una nova razza, chì in u 1987 hè statu prisentatu à a mostra. Dopu po chì hè creatu chì u cataculu di leopard di Bengala stalla dopu à i so parenti salvatichi per micca menu di quattru generazioni.

Cat Bengal: descrizzione di a razza

U cat in Bengala hè un corpu longu è musculatu. Paws sò sturdati, a spalle hè ligeramente più largu ca l'avant-uppettu, chì face fermu veloce. A cuda hè longa, cù una punta tonda. A capu hè chjuchju in comparatori cù u corpu. S'è vo circate à u prufilu - e gricchi di u ghjattu sò rializati. Hè chjucu, largu à a basa è currettu in i punti. U capu di un catellu di Bengala si mette nantu à u collu bastimentu longu è forte.

Ogni pezzu Bengali Kitten porta i genesi di l'ancistatori leopard, per quessa hà scrittu l'instinti di caccia. Facilità à cuncordassi di ghjochi chì sò un elementu di caccia. À quelli tempi, cù u so culore, i misgi s'assumiganu caccia di caccia.

U cat Bengala hè assai piace à i prucessi d'acqua. Tantu chì pò piglià cù u patrone di a splutazioni. Gattini spessu sottumessi i ghjucarii in un coltu di acqua, è un acquaziu apertu hè generale d'interessu particulari à elli.

Gattini di razza bengaliana anu adupratu di nascita da u nascita. Malgradu qualchì similitudu cù l'animali salvatichi, u caticu domesticu Bengali ùn hè micca aggressivu. Ùn attaccate micca i zitelli.

Culori di i gatti di Bengala

U mantellu di u cuddaru di Bengala hà un culore di tabbye spotted, chì toccu à u reminiscente di un cat salvatore. A maiò parte haiu una buttiglia d'oru (spots bianchi nantu à un fondo biancu piovulu o doratu) è di culore marruni (marmo di marmu ripiglia à i mariti allora à dui anni). Sempre sò i culori di u tabby di l'argentu (carbone o mancu curuchi nant'à un fondo biancoso argentino), neve mannatu (rosette nera nantu à un fondo biancu, cum'è un leopardo di neve), di carbone (culore di scuru grisgiu) è altri appruvazioni di u standard.

I gatti di Bengali

I gatti di Bengala ùn sò micca assai prolifici, in u lavu, a più spessu trè o quattru gattini. Questu sparte spieca a rarità di a razza, è ancu altri prezzi per quessa. Hè difesu di i misgi chì sviluppanu rapidamenti, i misgi sò crisciutu abbastanza lentamente. È venenu maturu micca prima di un annu d'anni è dopu aduce a nascita di i primi gattini.

Cundite per un cat Bengala

U cat Bengal ùn creanu micca problemi per cura. Hè bisogna trattatu comu tutti altri. Hè ancu alimentatu è vaccinatu. In a dieta devanu definitamente include carne cruda è foglia. Dà i vostri castagni, salamaria ricetta cù leghje, una sola settimana, u chape d'ose, se ne necessariu - da vitamini. In particulari i vitamini sò necessità per gatmi di u cat Bengala. I prupietarii chì anu usatu l'alimentu seccu si deve sceglie solu prudutti prufessiunali Pudete dà cunsigliu. In generale, cù alimentazione cum'è di solitu.

A lana di Bengala hè corta è liscia, perchè ùn deve micca lavatu è pittinatu spessu. Questu facilita facilmente a cura di u cat in Bengala. E so piu sempre mantene a bracera è grossa senza prucessi supplementari, ma duranti u mudarà hè chjaru à pezzià u catturonu.

Da l'ancestori salvatichi, a Bengala hà ottu e claws, chì hè megliu di cutà regularmente. À u cat ùn spota micca l'mobili, l'alfombrati è u wallpaper, hà bisognu à fà scarrafiato. Hè da esse cunsideratu chì u corpu di i Bengali hè grande è longu, cusì ponu u scribatu suficientemente bè.