Se un omu ùn vole micca maritatu

Strammi, ma per tuttu u cuntrariu di un omu è di una donna, sò assai dependenti di l'altri. Per esempiu, assai zitelli teme chì u so omu si scantaghje à spusà, è tentativu pruvate à persuade à un passu seriu - criendu una famiglia è marità, ancu in parechji anni di u matrimoniu, una bona metta di questi paroli ùn sete dissinnati cù a so decisione, è ancu anu à casare " à e costi. " Invece, avemu da pruvà à cumprenderà a psiculugia maschile, per esse da a amata prontamente a propositu pruvata di a manu è u core.

Perchè chì l'omi temeranu à spusà?

À scala più grande, u male temere annantu à u matrimoniu sò basati nantu à i miti:

Myth number 1. Marriage "ruins" a vita sessuale. A maiò parte di e coppiu avianu prublemi di prublemi cù a diversità annantu à u tempu, ma dinò pò esse cunsideratu cum'è una raggiuni cchiù di sperimentà.

In attu. A pruximità inclina a l'emancipazioni, perchè un cumpagnante cusì vi permette di vive senza l'ansietà annantu à e diverse malatie trasmissione sessuale, è permette di esse franchi nantu à i vostri brami, se u vostru maritu anu una relazione fiducia.

Myth number 2. Pensa chì avà da ellu hà da travaglià parechji volte più per soporta a so sposa è i zitelli.

In attu. E femicili sò ancu sapè à travaglià, è qualcuni (veramente muderni femine) anu sappiutu per bisogna a so cuniatura in l'ingudu. A famiglia hè un incriditu maravigghiusu per ottene l'altura di a carriera è una bona pusizioni in a soziunità: u primu omu si cunzone chì hà bisogni à stà u prugettu, u megliu, prima di tuttu, per ellu.

U mitu número 3. Hè scantatu chì a famiglia vi purterà u so preziosu tempu.

In attu. Ciò chì avia da fà davanti davanti à ellu stessu, ora farà almenu dui persone: lavanu i piatti, puliti in l'appartamentu, fà e ricerche, coccu, etc. Hè una distribuzione skilful di responsabilità, pudete liberà u tempu micca solu per "stinnilicà nantu à u couch", "ghjocà i ghjocu", "vedene u football", è ancu per cumunicà cù a so mòglia è i zitelli.

Per quessa, a quistione "fà l'omu vulete casu" hè una risposta in unequagenu, volenu, ma sò scantu di rispunsabilità è insolente crostazioni in a so libertà.

Quellu chì volenu i sposa è chì ragioni di fimmineddi ùn anu micca asciustatu?

Dicenu chì un omu sceglie una mòglia chì s'assumiglia à a so mamma. Questu hè veru, ma micca per tutti i casi, fighjemu.

Chì nessi sò maritatu?

Chì ùn anu sposatu e donne?

À bordu di a vita di a famiglia sò spessu bellezza fridhe chì creanu chì sò creati solu per i prìncipi è rè. In a listessa categoria, quelli chì sò assai fidanti di libertà è ùn anu micca capacità di cumprummentu: nimu un omu veru si cunghjiglisce cù u fattu chì à veda cun ellu ùn hè micca una donna fragilosa, ma un cumandante in veru chì porta è ordina à obey.

Chì se l'omu ùn vole micca spugliatu?

Sì un omu ùn pò micca "rimpròvari" à un passu seriu, allura necessita aiutà in questu.

  1. Cumu cunvince l'omu di spusà? Prima hè bisognu di tuccarlu cunvinciri, ma per l'argumenti cusì, scopre i motivi veri di stu cumpurtamentu. Perchè perde a so libertà? Dunque avete più spessu, quandu parechje oppurtunità si sottestanu davanti à ellu in u matrimoniu.
  2. Cumu fà un omu vulete casu? Se un omu hà assai in amore, è teme di perde a so donna, puderà spiegà l'affare chì u matrimoniu hè assai impurtante, è si troppu longa per "decide", e so strade pò esse disperse.
  3. Cumu prumessu un omu chì si maritassi? Pulsà à u matrimoniu hè di pruvucà. I storii nantu à u gravidenza mitica di a serie di televisione brasiliana - da sta categuria, ma sò una sfurtunata opcione, cum'è una menti ùn custruisce un rapportu cuntentu. Push a man à un matrimoniu pò solu circàvate veri: ùn hè micca una nascita fritiva, a presunta longa siparazioni di un amatori o a cumpetizione seriu.

Inoltre, anche u bulu forti di u matrimoniu, una donna hà da ricurdà un pruduttu folklori savane: "A maritarisi ùn hè micca d'attaccà, cum'è casu à spàrtela ùn esse spegata". Hè impurtante per esse rializate chì u matrimoniu ùn devi esse un finu in elli, hè, sopratuttu, una ragione per passà a so vita cun un omu solu.