Di Leonardo DiCaprio è Martin Scorsese puritani per libellazione

A destinazione di parechje versioni di scatula cù a participazione di eroi veramente stanu cunnannatu di scandalu! In seguitu à a storia, ci saranu persone chì ùn sete insatisfettati cù u script, metrajjate, tippi è attori, cusì decisu di sparà - prestu prestu per u litigazione d'altru! I passioni chì circundanu a pelle "U lupu di Wall Street", filmatu in 2013, ùn anu micca mortu avà, i pruduttori, i scrittori, u direttore è di Leonardo DiCaprio, anu de difendenu i so diritti à a pintura è a ficzioni artistica. Quale hè chì ùn guarda micca gloria à a movie?

Lu scogliu ùn era micca u caratteru principale di u corpu financer è di l'aventuratore Jordan Belfort, ghjucatu di DiCaprio è u so cunsigliu generale Andrew Greene, chì in u filmu si pò sottumette à nome Nicky Koscoff. Hè quellu chì accusa i participanti di a film di caluminturi, malinterpretazione di fatti è a distruzzioni di u "nomu onestu".

U prototipu Andrew Green, l'eroi di Nicky Koscoff

Andrew Greene: offisu è offisu

L'autore di e rettitelli, in u filmu è in a vita verita, era trà e pruiechi di u Giordanu Belfort è più di n'avutru attendu i so frade assai. Inoltre, u "consigliatore" era in u casu di e machinazioni di u finanziariu è era cunserva di tutte e transacciones criminali di u patronu! Issa Andrew Green dici chì era clandulatu, ma i fatti reali eranu distortu per attruvaranu scandalosa popularità à a film.

L'eroi di a film hè Nicky Koscoff

Per a prima volta, "offended" Green appellu à a corte in u 2015, accusendu i pruduttori di a film di viulentanu a so vita privata è cumbassi deliberata, chì hà influinatu a reputazione di a vittima. A curti rissi u sustegnu e dumandava l'evidenza supplementu per a persecuzione. Duranti trè anni, rapprisentarii di i dui banni studiammu i dati di a biografia di u Verdu è l'altru ghjornu intesa in u tribunale per una decisione finali: "Avete qualcillenza è u centru di produtori hà u dirittu à l'arti ficzioni?".

Leonardo DiCaprio in a pelicula "U lupu di Wall Street"

Right to artistic fiction

Durante u prucessu, scupreru chì per creà a film, nè u Leonardo DiCaprio è u dirittore Martin Scorsese hà studiatu cù detallu a situazione propria, ma solu l'usanu di u libbru di Jordan Belfort. L'attore stessu hà cunsideratu nantu à a situazione à l'advocazione Andrew Green:

"Aghju leghje u libru di u Ghjurdanu, hà parlatu cun elli un pocu, pozzu vedi cum'è e persone chì travaglianu in stu mutore. Inoltre, aghju visitatu Wall Street. In attu, tuttu hè quandu aghju necessariu per u rolu ".

Ciò chì Martin Scorsese dici in a so difesa? Quandu si svolge, u dirittore solu lettu u libru, ùn hà micca pinsatu cercà per più infurmazione è di cuntrollà a dati. U scrittore di u scrittu "U lupu di Wall Street" prova di cunvince u juratu è a corte chì a creazione di una movie ùn hè micca solu di i fatti, ma dinò a creazione d'una storia interessante chì i caratteristi acquistate tracciali di caratteristica addidittuale è à parechji ghjente reali! Alas, ma u scrittore ùn anu micca interessatu in a storia reale, u scandalu è u materiale era impurtante per ellu!

Martin Scorsese

Avvucatu Andrew Greene hà dettu chì nimu di l'equipaggiu ùn hà micca indirizzatu à a vittima per più infurmazioni, furmannu sempri a so situazione! Green Green prova di attistà l'attinzioni à a situazione di filmi di u filmu basatu nantu à i veri avvenimenti è u strettu di e lege chì devenu regulà "privati ​​è pubblichi". A fine filosa trà a finezza artistica è a rialtà, deve esse chjaramente stipulate cun tutti, è micca solu cù u caratteru principale.

Tentativa d'appellu à i palori è di u libru di u Ghjurdanu Belfort in tribunale falla, l'avucatu funtempu:

"Semu preoccupatu chì tutti l'argumintazzioni caldi à u testimoniu di Jordan Belfort, chì l'honesty nisunu hè sicuru! Signore Belfort hè un prugettu patològicu è ognunu sapi di questu, micca solu u sistema giudiziu di l'America. Parrari d'ellu cum'è una fonti affidativa è custruiscenu una storia sana à a so storia significa chì ùn sia imprecisa di fatti è irresponsibile cum'è prufessore ".
Leonardo DiCaprio è Martin Scorsese
Leghje ancu

A data, i prucessi giudiziu sò sempre in modu, è i risultati di a reivindicazione si sò micca sanu.