Uccelli di roghjunu cù e so mani

Questa classa maestra hè ùtule à quelli chì si dumandanu cumu fà cose un pappaghju di u tetu cù e so mani. U prucessu di creà una tradizione hè cusì simplice chì ancu un pre-maistariu sarà purtatu. Cusì, coglie a tela, a ricchezza (sintepon o holofayber), i filamenti, l'ague, tesistenti, è avvicinà. In quantu à a scelta di u tela hè bisognu di selezziunà per chì u culore di l'ale di l'uccaghjaru cuntrastate cù u culore di u so corpu. Un articulu di stà bellu più viuziu è efficace.

  1. Cumentu una craft in a forma di un pappaghju di u tecido, avemu a principià cresciute e l'ale di una forma adattata. Pò esse di cartuni. Dà un alatu nantu à u cartone, è aghjunghje à u tagliu è cercanu in u cuntour. Dopu quì, tagliate u stessu pezzu di tela, ma cun un petit allowance. Per simplificà u travagliu è mantene a forma di l'ala, scazzate u teatru senza rinunzià u cartone. Sguassate quandu avete finishing. Inoltre, così u siconda winglet.
  2. Dopu, avemu principiatu à creà patte cù u tissue di u corpu. Per fà quessa, facendu prime a figura nantu à u cartone, è da trasmissione à u tagliu è u cutà. Avemu bisognu di duie duni.
  3. U prossimu siguiu l'assemblea è i costi di e parti. Prima, cose l'ali, turnate ogni parte da u culu, cunnette è cose. E teppu spresse vicinu à a so cutteria, perchè chì a costura ùn hè micca strada. Ùn vi scurdate di fà un pocu centimetri pi nchienti per trasfurmà a ghjucatella in a parti di u fronte.
  4. Hè u tempu per dà u voluminu artisgianu. Per fà quì, per un burley fughjatu senza custate in a costru lateral, ombreate u pappaghju cù u cotonu, holofayber o sintepon. Per sprime l'impiccente in i bottlenecks (ringii in l'ale, u pico), utilice un schewerale di legnu o l'agulla di tallo. Dopu chì u travagliu hè cumpletu, cose un pirtusore cù una costura siconda.
  5. Hè fermu per fà l'occhi di u paese. Una bella manera hè un corpu francese. Per fà questu, fate l'agulla tramiti a tappa di tela è, senza estirazioni à a fine, fate parechje torne di filu (trè à quattru). Allora tira l'agulla per piglià u filu in u filu. Se u grandezza di l'ochju pareva esse troppu chjucu, ripetì l'operazione novu. Cumu ancu aduprà u segnu ochju. Avà l'ughjuluzinu da u teatru chì hà cusitu cù i vostri mani sò pronto.

Cumu pudete vede, fà un pezzu per u fugliu ùn hè micca difficiule. Un articulu pò esse usatu micca solu com'è ghjocu sicuru per u zitellu, ma per a decoru di l'abitazione. Esperimentu!

L'aceddi auguri pò ancu esse cummossu da u feltenu .