Cumpari da vechji jeans

Suggeremu avete acquainticà cù l'ultime teknika di pussibulità, u so nomu hè patchwork. Hè assai populari oghje per via di a so simplicità. A costruzione in a tecnica di patchwork hè faciule simplice di maestru, ancu di bisognu novu. Scupremu per cose un patchwork di vechje jeans!

Master-class "Bedspread from jeans"

  1. Per un vechju veloce, avemu bisognu di circa 11 parellini di vechi di età vechja cut in quadri di statura identica. Preparate u numeru necessariu di spazii, è dinò l'utillità - una macchina, cutter, pinni è un pile per pappagallo.
  2. Per esempiu, adupamu squaritati di culori cuntrastanti. Preparate dui quatari di denim è dui - di tela di cuirette. Cogliu in parechji stondi in foncu.
  3. Per fà una linea di màquina, doblegate tutti i quattru quadrate.
  4. Questu hè cusì chì a strada hè stata - hè stata à una distanza di 1.7-1.8 cm da u cantu.
  5. E questu hè u culore malu. Cusì vede chì a custruzzioni stà in alta. Questu serà u "scopu" di u nostru pruduttu, perchè generalmente i costi, à u cuntrariu, pruvate d'amparà.
  6. Scrivite tutte e denim bianchi chì avemu in parechji.
  7. Cumpigliammu ogni pare cusatu cù cura cù cura di ogni metu centimetru. Pruvate micca di attravirsà a cusgitura!
  8. Allora u fringa chì hè resultante devia esse ligne à fluffed da mano.
  9. Cumpigliulemu i filamenti perde è cuntinueghjani à inchà u pruduttu. U nostru scopu hè di ridivà di i fille lonzitudine è fà un corpu enormi da e costi. Hè cunvenutu per utilizà un sciccariu di l'animali per questu.
  10. A fine, a costru duverà quarchi cosa cusì. Allora aghjustemu tutti i parenti in i bandi transversali, è poi l'avemu colti in un solu unicu. Una manta di jeans fatti da i so propri di manu ùn pare micca pocu!

Inoltre da jeans pudete cose belle funti decorati.