Hermione divintò u fundatore di a comunità di libri di e donne

L'atturazione britannica Emma Watson hà una prisenza di vita attiva è si prumesse in cumpagnia di e so cunnuzzioni.

A zitella apreia un club di libru in basa a basa di a pratica Goodreads, chjamata "Our Bookshelf". U temu principali di l'opusivi artisticu è publicista chì Emma anu anchiu nantu à u so portale, fù sceltu l'uguale di gene in a società moderna.

U principiu di l'epica starata di l'avventu di Harry Potter hè sustinutu da 37 000 donne! Questu hè u numaru di abbonati chì anu pussutu u portale di Emma in pocu tempu.

Leghje ancu

Lighjendi, rapporti, discussioni

Miss Watson hà pensatu u travagliu di a so "libbra" virtual à i più chjucu. Regula regularmente testi interessanti nantu à i temi di e donne, perchè e figliole d'Eva da u mondu pudendu leghere è sughjenu i so cumenti, intervene in debati, cumparenu i so opinioni di ciò chì leganu.

A zitella è hà participatu attivamente in discussione.

Avemu nutatu chì Emma Watson hè l'Ambassadoru di a Bona Voltazione Naziunale. Ella viaghja regularmente à i paesi di terzu paese di u mondu, è si parlava nantu à tematichi di u genulu Hermione hà visitatu in Zambia, u Uruguay è u Bangladesh.

L'attrìlla accò cunfiderà chì ella hà rializatu cum'è feminista à l'età di ottu! Obviously, da quellu tempu i so credinità anu aghjustatu è ricivutu una realizazione interessanti.