Valeria - u ghjornu di l'ànghjulu

Valeria hè un nome femminile chì vene di u Valery male. Valeria hè un nome di famigghia Rumana, da a latitudina. "Valeo" significa "per esse forte, forti, salutare". Questa raghjone anu ancu altri varianti di l'interpretazione: quarchi cosa si traduce per "avè a supremazzia", ​​"per esse influenti", "per avè significatu, significatu".

Chi ghjornu hè u nomu di Valeria?

U ghjornu di l'Angel di Valeria hè celebrata duie volte in l'annu nantu à e seguenti data: u 6 di maghju è u 20 ghjugnu. 6 di maghju ( u 23 d'aprile ) hà ricurdatu u martiri à a Reina Valeria è u 20 di ghjugnu (7) Martire Valerius, cunnisciutu ancu com'è Kaleria, ammazzatu per a fede in u 4 ° seculu dC. E zitelli di u ghjornu di u nome di ghjornu sò generalmente stati ripresi da parechji attributi di a fede, chì parranu di u triunfu di u spiritu. Per esempiu, icone personale, vaghjime per l'acqua sante, ringlets cù a scrizzione "Sfrancate è salvà", cum'è cù parechje candele immubiliari serà un bon rigalu. Un rigalu riescita serà ancu un libru di cuntenutu spirituali (per esempiu, cù a vita di i santi) o un discu cù registri di musica spirituale.

Senso di u Valery

I Chjami, chjamati da stu nome, in a zitella sò spessu impulsivi è impulse. U so altere cambiammenu da sullen à alegre è alegre è viciverse. Valerii, crescente, fermanu a stessa impulsa è spessu imprevisible. In i so rilazioni cù u sessu oppostu, questa forza hè manifestatu assai chjaramente. Avè parechje fanne, ùn ponu micca elettu unu per un bellu pezzu, anu sempre cercatu per e scelte megliu. À u travagliu di Valeria, amanu u gruppu è a cumunicazione, anchi si raramenti anu da partiti è partiti. Sò boni doni donne è amarezza di cusimitura è l'ordine è pruvate à fà a so casa cum'è cusì possible. Con un populu pocu chjaru, Valeria ferma prudente è distretu, ma si manca à pocu averà u so favore, ella confiarà, protetta è vedà solu u bonu.