Festa di culori

L'India hè un paese cun una storia antica, induve a celebrazione religiosa di massa si hè stata prisionata da u mumentu anticu. Unu di elli hè u festival Holi, cunnisciutu ancu Bhojpuri, Phagwah, o una festa di colori. Hè urdunatu annantu è simbulizeghja l'arrivata di a primavera. Scopre à più cunsultate cumu si Holi festighjemu oghje l'abitanti di l'India è altre paese.

Storia di Holi

Comu chjaru cum'è citatinu, a festa di e tinghje origine in India. Ci hè parechje versioni nantu à a so urighjina, i più populari di quali sò l'ardenti di Dimonesses d'Holiks, i ghjorni di Krishna cù i GOPIS è l'incinerazione di a vista di Siva da u Diu di l'amore, Kama.

Ci sò parechje rigioni in Indianu Holi . Hè cchiu celebrata abbastanza in u Punjab, induve non solu Hindu, ma ancu Sikhs participanu à a festa. Un feste di primavera hè ancu fattu in Bangladesh, induve hè cunnisciutu com Doljatra.

Cumu hè u Festival di Pintu in India?

Ci hè una festa di pintures Holi in luna piata à a fini di frivaru o di prima marzu è dura 2-3 ghjorni. In u primu ghjornu di l'albitori di vacanze sò imprese nantu à u focu festivu (parechji di i nostri cumpagnici s'assumiganu à l'antica festa di Maslenitsa). Inoltri, i participanti di u festival pò vedà à caminari nantu à i carbuni è curriva per u focu di u bistiame.

U sicondu ghjornu di a festa - in Hindi soe cum'è "Dhalundi" - i Hindus organizanu una prucissioni finu à l'iniziu di u cimiteru, è ancu di pittura cun colori chì simbulizanu l'arrivata di a primavera più longu.

L'attribu principalu di u festival hè, sicuru, culori brillanti. Sò fatti solu da tingi naturali è erbe. Quelli ghjorni, i persone di e carrughju annunziate ognitantu cù pintures secche, spicchiati cù l'acqua tintu è ancu u fangu. Tuttu chistu porta una natura alegru di l'intrattenimentu, perchè i culori sò facilmente chjappu nantu à u corpu è a robba.

In più di i culori, una buttula specie "tandai" participa ancu in a festa. Contene una piccula quantitata di marijuana. E, sicuru, chì festa senza musica! A musica ripetita hè furnita da strumenti tradiziunali indiani, cum'è dholi.

Festival di colori brillanti in Russia è Ucraina

In grandi città russa è ucraina per fà affirmassi una festa di culura cuminciatu pocu tempu. Ci hè parechje più à un outing massi, l'uppurtunità di pittura di vita di ghjennaghju grisa cù culori brillanti in un sensu litterale è figurativu. Inoltre, u festivale hà a so ghjustu è a carità - voluntieri culligghianu soldi, e cose è ghjucate per l'orfanaghi è i zitelli di famiglie favurizati.

Sì in l'india in February -Marzu hè digià dilicatu quantu per esse pussutu acquistà un trattatu veru da a festa, in questa ora di l'annu u tempu ùn spone micca. Per quessa, a festa di a festa di culori in Ucraina è a Russia fù postposta à un tempu più cálite - a fini di maghju - u principiu di ghjugnu. In diverse cità hè tenite in parechji ghjorni.

E postu chì in a nostra cultura Holi hè distinatu cum'è un festivale indù religiosu, ma solu com'è una bona ragiò per divèrntu, allura u prugramma di festa hè pocu diffirenti. Hè chjamatu:

I pitturi sò spessu distribuiti da l'urganizatori di u festival, è sò pagati (à u vostru bigliettu di passaghju), postu ch'elli sò appiccatu in India. Hè prohibitu pruduce i vostri culori, per ùn avè micca per pridicà l'altri parte di u festa - i zitelli, e donne incinte è e persone propensu à i lerceri allergii.