Gwen Stefani hà recuperatu u nome di a vèrgine

In Abrilu stu annu, Gwen Stefani torna à diventà una donna libera, cumprendi u procedimentu di divorziu cù u babbu di i so figlioli, Gavin Rossdale. I ghjurnalisti anu capu di scuperta di qualchi dittu di a divisioni di a so pruprietà, è di u fattu chì l'altru ghjornu Gwen cambiò u so nomu.

Va à i vostri circles

In u palcuscenicu, u cantante hè statu introduttu cum'è Stephanie, ma porta u nome di u maritu annantu à u passaportu - Rossdale. Questa settimana posa un puntu grassu in a so raportu cù u so ex-maritu è ​​cambiò tutti i documenti per u nome di a vèrgine.

Leghje ancu

Per salvà a capitale

Gavin Rossdale prova di piglià a so pane nantu à u 120 milioni di statu di a so ex-moglie, ma a tribunale hà pigliatu a parti di Gwen Stefani. Hà ricivutu un cuntrollu tutale di u so travagliu, è dinò marchi LAMB è Harajuku Lovers.

I beni immubiliare in i Angeles anu à Gwen, è e case in l'Auropa hà assistutu à Gavin. I Cundutti vende u so Casetta in Beverly Hills, dividendu i profitti equitatamente.

Hè divisu ancu a custodia di i zitelli à meza. A coppula nigiu a so pensione alimenta, postu trè figlioli nantu à i vostri fattura per un milionu di dolaru.

Pensemu chì ora una talentu chì hà admittatu chì u so divorziu era cum'è infernu, si ritrova cun Blake Shelton. U musicista di Paese hà circundatu u Gwen cun cura, mammilling it with expensive gifts and pleasant sorpresa dolce è pronta per fà cumprenda micca di i so sònnii. Hè a casale ghjuntu à u cantu?