Oscar Pistorius passà sei anni in prigiò per l'assassiniu di Riva Stinkamp

Oscar Pistorius, mudificà in i prudutti prutetti è diventendu un six-time champion Paralympic, fù cunnannatu à sei anni in prigiò per l'assassiniu di a so sposa Riva Stinkamp, ​​chì hè stata in 2013.

Court verdict

A tribunale di Pretoria, rappresentata da u ghjuridore Tokosila Masipa, annuncia un vereditu novu à l'Oscar Pistorius, di 29 anni di età, chì, prima di a decisione di a prima comissione di liberazione, fù trasferitu à arrestu di casa per i quattru anni di privisioni.

L'affare di u prosecrettu, chì sfidau u sughjettu di l'atleti in un regnu spargente di cunfinimentu, vulia aghjunghje l'atleta quinze anni, ma u giuddici, apuntentà "l'esistenza di circustanze greve", pronunzianu a pena in a forma di sei anni in prigiò.

Comu circunstancii mitiganti, a tribunale hà avutu obbiutu a disceptazione di l'accusatu.

Iridescent outlook

U verificatu leghje chì l'assassinu Riva Stinkamp (l'attillista dichjara chì hà tombu un amatu senza intitulé malintenatu, pensendu chì u buggeru era chì ocultava dopu à e porte, micca ella), dopu à serve a meza di u tempu, puderà difinà parole. Cusì, Pistoriu pò esse in grossu in l'estiu di 2019.

Leghje ancu

Reacciu à una decisione tribunale

I matri di u poviru mortu ùn amparanu micca chì eranu infelicità cun una sentenza limitata, è u pruvisore legale Levellin Kuralli, chì hè presidente di a Società di Lege di e Pruvince di u Nordu di u Sudafriche, a rappurtari chì ellu esperia Pistoriu ch'ellu hè cunnannatu in 11-14 anni.