Teaser Trailer "Beauties and Beasts" per un ghjornu alluntanate tutti i discrive di vista

A versione di schernu hè unu di i tendenzi principale di Hollywood, in più di i films basati nantu à i libri di canti. In u marzu di u prossimu annu, e schernu serà un altru contu di fata, sta volta l'apustu hè statu fattu nantu à a storia di a bella Belle è di u so amanti, u princìpicu cummigliatu. Avete capitu? Hè nantu à u fabuloso conte di fata "Bellezza è a Bestia".

U rolu di u charmer haiu chjucu era invitatu à u ghjovanu Emma Watson, è u so fanciore misterioso ghjucà Dan Stevens. Probabili forsi, i criatori di una storia fantastica ùn hà micca suspettatu chì interessu i nuvelli di Internet sò pruvucati da u so primu prucessu. Per u primu ghjornu hà vistu 91,8 miliuna di tempu! Cusì, u conte di fata hà da pudè abrupt a record set in u so tempu da a film "Star Wars: Awakening Force". Pensemu chì u so teaser trà 88 000 punti di vista. Questu hè infurmatu da u Reporter di Hollywood.

Leghje ancu

Diminziu di pupularità

Intendemu di scummigghiarià ciò chì u sicretu di sta popularice maladie hè un estremu premiatu di una filmazione ordinaria. Chì ci hà fattu nunda in u teaser? In principiu, nunda supernatural. Una eroine bianca è femina, Miss Watson, cun un scarellu s'arrizzò in e so mani è l'interiors di u casteddu abbandunatu. Nè u monstru, nè a so ombra in u trailer hè visibule. Solu a vuci di u prutagunista hè intesu intesu, in ogni casu, una figura di un bellu figliolu rubio hè nantu à a schermu. Presumibbilmente - hè u prince incantevule in a zitella. Hè tuttu!

A probabbilità, a suluzione si trova in l'insanità pupulosa di l'attrice Emma Watson da l'abbunati di e riti suciali. Hà a milioni di amichi nantu à Twitter, Instagram è Facebook. Ovveriamente, aiutau u trailer da a nova filma diretta da Billy Condon per stabilisce un recordu per u primu ghjornu.