Masia in pasticceria

Custard hè chjamatu micca solu a pasta chì si usata per fà eclairs, ma ancu a pasta, durante a preparazione di quale a farina hè furnita literalmente da un liquidu caldu. Per via di a furmazione di furmagliu da a farina, a pasta torna à esse elastica, viscosa è liscia.

Ricetta per a pasta di levitu di levadura per tufoni

A so massa per i purpiarà l'aiutà si preferite micca di moltu di bagnachja durante un bellu pezzu, aspittendu chì a pasta di vultà parechji volte. Pettu nantu à sta prova sarà croccante è dorata.

Ingredients:

Preparazione

U 250 ml d'acqua calda hè aduprata per a crescita di levitura: aghjunghje l'acqua, un zuccaru pocu è un pacchettu di levitu seccu, cunghjite bè è si ponu in un locu caldu. A suluzione di levadura sarà cuparta di bumbuli - questu marcà l'iniziu di l'attivazione di levadura.

Siftemu a farina è mischjà cù a sughjura di levadurà, pour un vetro d'acqua fogera di fogghiu à u mischju è amassi a pasta. Prima, amegghianu a massa cun una cullette, è finu à chì a pasta hè un prugettu frittu, andate à l'amassi cù e vostre mani. Forma di pasta di moltu prezzi in cumpativa è lasciate durante 30 minuti in u calori. Duranti stu tempu, a pasta sarà ligne è elàstica, postu chì pò esse divisu in porzi, in rollu è utilizzatu per a fini, aghjunghjendu qualsiasi cumpimentu selezziunatu à u gustu.

A ricetta per un fettuccini

Fà à preparà a pasta ferrita hè diventata più elàstica è aria dopu à aghjunghjendu i latte. In a ricetta per avà avemu a parlarà cumu per preparà un fragnu, buttery, buttered grassu, chì ghjustificheghja micca solu per fà tuscini, ma per qualsiasi altri furnisce.

Ingredients:

Preparazione

L'acqua calenta per calda, dissolve in u ligumi è aghjunghje un vetru di farina. Daginu à a cullabura preparata per esse risposte, chì cogliu cù film è l'abbanduneghja in un locu caldu è micca purgatu.

Preparamu in preparazione a salsa, fate u latte furmagliu è aghjunghje più. Aghjunghjite a mantega fridda è l'ova à a cucchiaia, fate a farina restante è imbulighjate. Fighjemu a risata di pani, senza scurdà di cogliu cù una bagnu facia è fendu quandu.

È avvicinò a pasta di fascia in porzioni, fucelle, sprezzanu u riposu d'arme è zalepljayem. Partemu da a pasta brewed per a siconda volta in una pappagallo, è dopu, t'hà stufa cuciuti.

U mastru fattu di torti

Questa ricetta hè diffirenti da u primu l'ordine di agghiuncià ingredienti. Ogni tipu di pasta hè cunsigliu è prestu à preparalli, ma sò distinti in texture.

Ingredients:

Preparazione

50 grammi di sastanza di a farina è misurà cù u salinu, u zuccheru è a mantra. Rete tuttu cù un vetru di acqua fogera in picca è mestisce finu à oghje. Aspettate finu à chì a mistchera hà enfasi a calda, aghjunghje u lettuce crumbled, un vetro d'acqua calda è a farina restante. Emu mischjoghja una pasta grossa chì ùn manca à i mani è dividite in porzi: una sirviva - una pie. Partemu da bundeddi di pasta sottu una bagnu di pappagallo o pienza di nutritura à 15-20 minuti, da ghjittassi, fate u pezzu, cola è friture, o fremi i pate in u fornu.

Comu u rinfrescante per i pezzi salici , qualcosa pò esse cummincià: dolci dolci è frutti, carne, cumminzioni classicu cum'è u rossu cù l'ovu, patate cù fegate o di colti incù mushrooms.