U zitellu spessu spende in a notte

Un sonnu sanu sana sia a guaranzia di u sviluppu normali di u zitellu, è à volte l'unica raghjone chì i genitori ripigliate è aghjunghje forza per un novu ghjornu. Cosa da fà chì u sonnu di u zitellu ùn ponu esse chjamatu forte è u zitellu si svilò à a notte ogni ora, prizzendu à tutti i membri di a famiglia è l'opportunità per avè un bon restu?

In questu articulu, parlarà di i mutivi pussibuli perchè u zitellu spiunà spende in a notte è ciò chì si ferà se un zitellu s'era vrigera in a notte è chianci.

Perchè i figlioli svegliate a notte?

Un zitillù spessu si spende in a notte per manghjà. Ci hè u più chjucu di i migghiori, l'più chjucu di l'intervalli trà e manciari. Se un mungu si svegliu solu per l'alimentu è in calma ella s'ammucciò, affissendu a fami - tuttu hè bella è ùn ci hè nunda chì preoccupa. Di sicuru, hè abbastante difficultu chì i genitori u svegliare per l'alimentazione parechje volte una nuttata, ma tutti cridite chì i cose sò e so bisognu di u zitellu è ùn ci hè nunda di una cosa horrible.

Sì una foglia, anche si pienza, cuntinua chianci è chianci, a probabbilità, hà duvitatu duie dolce o hè temutu. A maiò spessu, i zitelli sò torturati da gasi intestinali è colic. In quessi casi, l'inciore (una decucuzioni di l'aneta è a zucchina) è i medii speciali per u trattamentu di i còlici è a dbaerbteisis (Espumizan, Kuplaton, etc.) sò boni. Di sicuru, hè assai miccavagatu di applicà sti medicini senza cunsiglià un duttore - prima di inizià a trattamentu, vi tocca à un studiu specialista, determinate un diagnosticu exactu è sceglie un regimen trattu adattatu. A ragiunità di l'averà nù è pò esse friddu o caldu, un diaperu umitu, un lettu incòssimu o una dentatura di vacillanti.

I più nati chì sò natuvuli sani sò pi so sughjate bè, ùn paganu assai attente à quelli chì ci anu da elli è l'ambienti. Basta chì si senti cusì caldu è secutu è si senti perfetta.

Li picciotti eddi cumincianu a realizariaramente ciò chì passa. Dopu stu mumentu, a qualità di u so sonnu accumene l'affettu di l'attività mentale. Eccu, emozioni è epernii forti sò forti chì u zitellu ùn si falla dorme, tossu o scarrà a so denti in un sònniu, spessu è cuncipitu è ​​chianci. Per evitari l'influenza di l'emozioni nantu à u sonnu, micca più tardi 3-4 ore prima di dorme, escludie ghjoculi attivi è cumbattimenti emozionali forti di ogni tipu (pusitivi negattivi è positivi).

Quandu u zitellu ùn stalla a vigilia in a notte?

Ùn importa micca quantu vulete ottene un santu di notte di notte, un zitellu dettu 6 mesi ùn pò esse stallate l'intervalatu entre alimentazione di più di 6 ore. Per quessa, hè bisognu à esce da a notte per l'alimentazione. Ma digià da 4 mesi dopu a nascita, a pesar del fattu chì a durata durata di u sonnu in migghiuri ùn cambia micca assai, a maiò parte di u periodu di u sonnu sarà di notte. Avè chì quelli ghjorni di ghjornu è ancu a vigilia di curretta in i zitelli ùn sò micca e patologii, se u zitellu ùn chiancia è ùn ne ùn esi l'attinzioni di l'adulti, ma dorme tranquillamente.

Cume una criatura un criaturu per esce da a notte?

A maiò spessu, per 8-9 mesi di vita, i babysi ùn si spiccà in a notte per l'alimentazione. Ma ùn solu ùn succede sempre. Arcuni figlioli cuntinuanu a svegliammi manghjonu per oghje nantu à un annu o ancu più longu, anche u fattu chì ùn anu più longa ùn deve micca nutà a notte. Per i genitori di 8 mesi hè cuminciatu un periculu assai difficiue - u desideriu di scorcherà u zitellu da a notte di notte ghjornu spessu sferisce a pattu chì u zitellu si cumincia à chiancà in notte, esigene una dosi di latti. Di sicuru, hè assai più faciule per dà un imposte rapidamente à una buttiglia o un mumentu di quantu per calmà un zitellu è sopra i so chianci, ma crede à mè, vale a pena è a pezzuletta u zitellu per manghjà in a notte. In u futuru, l'abitudine di esse ghjustu da a notte hà solu esse fissatu, smintevi di stà più longu è dulce.

Se u zitellu hà sfurtunatu di manghjà per a notte, ma sempre dinò à despertà, forsi quellu si scantava di dorme solu (com'è spessu succorsu cù i zitelli chì anu adduzzatu cù i so genitori, è di colpu si sò privati ​​di l'oppurtunità, perchè l'adulti anu decisu chì u zitellu era abbastanza grande, per dorme). Dà accumula à un santu indipendente hè ancu megliu gradualmente - prima piglia un carattere vicinu à u genitori. Gradually the baby cot needs to be set apart and further, and then transferred completely to the nursery. Ùn lasciate chì u zitellu s'ammurdau cun voi, è poi porta u durmitore in u so lettu, escezione, ùn ùn capisce micca nunda duv'ellu pò esse assai scantatu. Carri una foglia in u so cunclusu deveria esse di sonnu, ma ùn sarà dorme, perchè ellu pudemu cuntene à ciò chì passa.

Teaching a child to sleep on their own and without night feeding, be consistent and do not rush - only so you can do everything right and minimal trauma emotional for all family members.