Ancestore di Alexandre Dumas hà fattu una offerta à a so sposa!

Cosa pensate, chì puderia esse a vita di u discendenti di u brillanti u scrittore francesu è u dramaturge Alexander Dumas, chì hà scrittu i Musketeers è u Contu di Montecristu?

A risposta per risposta hè aspirativa, cumbattiva è romantica cum'è i storii di i famosi famigliali di u so babbu! E avà vervi per voi stessu ...

Questu hè chì Stefan Dumas (sì, un parente di a stessa) hè stata data cù a blogger Sonia Lyschchina, chì annuncia di viaghji in u mondu in nome di u so cane Montecristu.

In a photo: Stefan Dumas, Sonya Lishchinki è u cane Montecristu.

È in un viaghju regulare à Praga, a coppia hè stata fatta da una occasione assai piacevule - a festa di i più boni amici. Ma a parte più romantica di a storia ùn hè micca quellu chì ...

Ci hè stata capita chì Sonya hè propria di dui anni avìa prumuvutu di fà una offerta di "manu è cori" per Stefan! Ùn hè ghjusta micca per pricate cuncreglioni chì u mondu abbinatu - ùn hè micca un casale o una vita famigliali, perchè a coppiu è cusì tuttu hè maravigghiusu.

Stefan hà dettu a Sonya a storia di una reliczione famigliali impurtante, derivata da u famosu antenatu di Alexandre Dumas - un anellu cù u mantellu di u genaru Dumas, chì era persu in l'emigrazzioni in l'America di u Nordu.

Hè assai probabiliate, questu anellu era pagatu per l'uppurtunità di abbandunà o solu perditi. Ma Stefanu, u babbu ùn avia micca u tempu di scopra di qualcosa di u so missiavu.

Ma Sonya era decisu di rende una cosa significativa per a famiglia. Hè stata sughuta per ora in l'archiviu "La Fondation Dumas" è anu truvatu una precisa precisa. In u so nativu Vancouver, induve a coppiu viaghja, u blogger hà truvatu un joyero rinunziatu rinviatu è urdinò a ripruduce cù a più precisione un anellu di preziosu metal. In generale, u prucessu di ristabilisce a relicità di a famiglia siveru casi 18 mesi!

Eppo in Praga, induve l'occasioni di u matrimoniu di l'amici venenu amanti, hè l'ora di una "sorpresa"!

À u matina à 06.30 u mumentu di Mosca, Sonia Lishchinki invitò Stefan per un passaghju per u Charles Bridge sottu u pretextu di "ùn ci hè micca turisti".

Stefan ùn era in tuttu cuntentu di a prisenza di u fotografu, perchè si fotografianu constantemente per u blogu di viaghju.

Ma in u momentu più cruciali Sonya si pruspirò nantu à un ghjinochju, facendu di piglià u voddu per u cane Montecristu da u saccu, hà presumatu u boxu cù l'anellu è dumandatu: "Avete da cose?"

Hà surprisingly, dopu à a prughjettante coveted, Stefan ùn pudia micca cuntene i so emozioni!

"Chianciava! Hè statu scandalizatu, surprised, amazed and happy! - Sonia confessa. - Era assai impurtante per ellu. Ma ùn avemu mai avutu di fà nunda in modu tradiziunale ... "

Prupristà è più impurtanti - Sonia sintì "sì!"