14 guerri più cruel di u Medievu

L'Edome Mediale hè u tempu quandu a maiò parte di i stati di l'Europa è Asia sò reguli da i reguli più cruel. Hà pussessu una sedazione inexorità per a dominazione, un carattere forte è cruelità indomitable à tutti quelli chì anu da ellu.

L'Edelmeju sò u pezzu più cumplicatu è cuntradittivu in a storia di l'umanità. Perchì parechji di noi, hè assuciatu cù i focu di l'Inquisizioni, a tortura è a tirania. Fighjate i più magistrales bientiali di u tempu di e guerre mundiale è i grandi scuperti.

1. Genghis Khan (1155-1227)

U famusu commander è fundatore di l'imperiu Mongulu, chì hà sappiutu a unificà tutte e tribù mongolianu è cunquistau Chine, l'Asia Centrale, u Caucasu è l'Europa di l'Est. U so stilu di guvernu fù carattarizatu da una crudeltà excessiva. Genghis Khan hè accreditatu da e massacchi di a pupulazione civile in i paesi chì dettiru. Unu di l'esempii più famosi hè u stirminiu di l'aristocrazia di l'statu di Khorezmshah.

2. Tamerlane (1370-1405)

U cumannamentu turcu di l'Asiàticu Centrale è fundatore di l'imperu Timurid, per quale Genghis Khan era u rolulu modellu. I so campagnoli aggressivi eranu summossi cruel à a populazione civile. Per ordine di Timur, circa 2 000 abitanti di a cità catturò eranu intarrati vivi. In u territoriu di a Georgia muderna per un ghjornu, 10.000 persone eranu abbandunati in l'abissu, ancu e donne è i zitelli. È un ghjornu, per punisce i insurgenti, Tamerlane hà urdinatu una massacra è urdinò l'alloghju di i minareti altri di 70 000 cut heads.

3. Vlad Tepes (1431-1476)

Hè ancu Vlad Dracul - prìncipi rumanu, chì era un prototipu di u prutagunista in a novela di Brem Stoker "Dracula" 1897 edizione. I so mètudi di guvernu sò marcati da unbalance estremo è cruelità. I vittimi di u prince eranu circa 100.000 pirsuni, tutti quelli chì sò torturati. Per piglià à 500 boyars, Tsepesh urdinò à esse trattati in ogni casu è dig around the quarters. Un ghjornu u dispotu urdinatu per uncelu i tappi à i capi di l'ambaissadori straneri per ùn esce micca, trascendu u prince.

4. Ferdinand II (1479-1516).

Re di Castiglia è Aragona, cunnisciutu cum'è creatore di l'Inquisizione spagnola, chì e vittime vinìanu da 10 à 12 miliuna di pirsuni. Durante u so regnu, 8.800 parsone fùbbenu abbruciati à a ghjente. Parechji Ghjudei spagnoli vìnniru obligati d'abbandunà u paese o battezzatu bè.

5. Thomas Torquemada (1483-1498)

Cunputatu cum'è u Grand Inquisite in l'epica di l'Inquisizioni spagnola, hà creatu tribunali in e cità, finalizatu è reculle 28 articuli com'è guida per l'altri inquisatori. Durante a sughjera di Thomas Torquemada cum'è Grand Inquisitor, a tortura hè stata permessa per obtenir evidenza. Hè personalmente rispunsevuli per i morti in a staca à 2 000 persone.

6. Selimicu I u terribbili (1467-1520)

U Sultan di l'Imperu Ottumanu hè cunnisciutu per a cruelità inhumania. Solu solu di i primi dui anni di u so regnu, più di 40.000 civili eranu eseguitu.

7. Enrique I (1513-1580 gg).

U Re di u Portugallu "hà famidatu" per u so trattamentu cruel di i Ghjudei è l'eretichi. À i so ordine in 1540, a prima auto-da-fe (u cume publicu di i Ghjudei) hè statu in Lisbona. Duranti u regnu d'Enrique, a festa di l'auto-da-fe com'è una ceremonia religiosa solenni, cumpresa a ardenti di l'eretichi, si tinia parechji volte.

8. Carlu V (1530-1556 gg).

Mpiraturi di u Sacru Imperu Rumanu Carlu V, dopu una disputa cù u Papa, dicidi di piglià a Roma da tempesta. In u risultatu di sta massacra, 8.000 citati di a cità si perishenu per a notte.

9. Henry VII Tudor (1457-1509)

U Re d'Inghilterra, chì hà criatu un tribunale extraordinaria chjamatu a Càmara Stella. U numaru di vittimi di sta urganizazione era migghiara. A sofistruva tortura forasteru à parechje persone per si cumandanu suicidi, per ùn fallu micca in mani di e vaghjule.

10. Enrique VIII Tudor (1509-1547)

Re di l'Inglesi, chì u Papa anu cumunutatu da a Chiesa Catolica. In risposta, Enricu VIII fundò a Gloria Anglicana è si proclamò stessu capu. Questu fu seguitu da a repressione brutali per u cumbattimentu à u cleru di l'inglesi in novi ordini. Durante u regnu di Enricu VIII in Inghilterra, 376 monasteri sò stati distrutti. A più di 70 mila persone eranu vittimi di u tirannu. Inoltre, u rè falò in a storia per i so numerosi sposi è l'esercitu publicu di e donne.

11. Queen Mary I (1553-1558)

A reina inglese hè più cunnisciuta com Mary Sanguine - a figliola di u Regidiu Odiseu VIII e Catarina d'Aragona. Dopu à a morte di u so babbu, Maria I principia a ristaurazione di u cattolicu. Hè stata famosa per a so brutali pratica diretta versu i Protestanti, esse l'espunenti à a creazione massima à a staca. Duranti parechji anni di u so regnu, cintinara di persone innocentu eranu vittimi di a so viulenza. Maria Sanguinaria era tantu odiata chì u ghjornu di a so morte hè cilibratu cum'è una festa nazionale.

12. Catane e Medici (1519-1589 gg).

Regina è regente di Francia. Sta donna cun certa crucidura hà purtatu u terrore di massa in contru i Huguenoti, chì hà urdinatu. Durante a famosa Notte di Bartolommeo di u 24 d'austu, 1572, solu circa 3000 persone eranu sparati in Parighji, è u numaru di vittimi in tuttu Francia righjistu à 10.000. In u populu, Catherine de Medici hè chjamata Rezza Negru.

13. Ivan the Terrible (1547-1584 gg).

U Tsar Ivan IV, alcuni amministrativu in u terribbili, hè falatu in a storia comu u regnu più cruel in Russia. A so tortura sofisticata hè scritta in annals. U rè feci celebreghji sottu à i moghje di i persone chì èranu rivoluti per un'altra appena furmatu. Ivan u terribbili introduceru l'oprichenne è per sete anni in u statu di Mosca, ci hè statu turmoil, famine è devastation. U numaru di vittimi di u re dummbostu righjunu 7000. Inoltre, Ivan the Terrible hè statu cruel à e so mariti è i zitelli. Ntô 1581 a so foglia incinta è hà tombu u so figliolu Ivan quandu pruvò intercede per a so surella. A storia ci conta di a cruelità inutile di Ivan the Terrible durante a massacra di i citadini di Novgorod, accusatu di tradimentu. Per parechji ghjorni, l'adulti è i zitelli anu cruelmente torturata è ghjittati da u ponte à u fiumu. Quelli chì pruvà di nàscita fù imbuttatu di bastone sottu u ghjacciu. A quistione di u numaru di vittimi di sta massacra hè sempre polubia.

14. Elisabetta I (1533-1603)

Regina d'Inghilterra Élisabeth I, l'eredi di Enricu VIII, era famosu per a so crueltà versu i vagabond, avendu pubblicatu una liggi sicondu ch'elli eranu staghjone massivamente senza prucessu "in files completi".