Cume frittura di scudo in casa?

Oghje, vi cunsigliarè cumu per fà shrimp in casa. Questu pezzu populari ùn hè micca solu un sughjettu utili di numerosi elementi insubbabbiliti, ma dinò un trattatu incredibbilimenti forti, chì ùn ponu micca abbandunatu, sopratuttu s'ellu hè degne è savuroso preparatu.

Cume a cungiaccii ganini?

Ingredients:

Preparazione

I gambelli cungiati prima di a cucina aghjunghjenu u pre-scorchinu in un modu suave, trasfurmannuli à u liceu più inferior di a frigorifera. Dopu quì, calentemu bè l'acqua per fassi fassi in una grande vaselletta, aghjunghje saline, fate granulati, foglie d'arba, crape d'unghjaru è un mannatu di aneta fresca. Dientièmoschju novu, fate a cammara scrrollate è scende u focu. Aghju datu un pocu calore in acqua calda sottu a tapa per unu à dos minuti, secondu u grandezza di u molusgiu. Allora a ghjorni da volta in u quale u puderebbe usarlu per u scopu, è aghjunghje à una insalata o un altru pranzu o simpricimenti sopra à un pianu à una cervecita.

Cume fugliale per a birra?

Ingredients:

Preparazione

Per frittura selezziunate un pappu d'altitudine murale, fervente nantu à u duminiu, sperendu in un pocu di l'oliu vegetale senza gustu. Scudamu a cammara senza scrusta in oliu ebberu è fritte, afficendu finu à l'evaporazione di l'umidità. Dopu quì, fate l'oliu restu è dipostu in i denti d'agliu anu prustatu è tritughjite, pour u zucchero di limonu, fritte cù l'un'altra mità u minutu allu, senza firmà u remògliu, è allora turnà cun l'u zuccadori formate in un pane è serve à a biera.

Cumu pudè chjamà shrimp in batter?

Ingredients:

Preparazione

U cammimi sò primu cuncegugliatu, se ne necessariu, ne sicurezza, affinchendu solu u colti, è pozzu pozzu per vinti minuti in una mistura di oliu d'oliva, spremuto l'agliu, u salinu è a pepite dulce. Dopu quessa, mudificà u bachettu nantu à a napulite per assicurà è coguanu u claret. Imbulighjate a farina tamanta cù a birra o acqua carbonatata è l'ovu, alcuni uniformità, è poi di lascià per infundate circa trenta minuti.

Quandu u siccanu seccu, è a mantene di u clareto, inghjustate una cammara in una farina di farina è colpoquemu immediatamente à un oliu ben calzu in una padedda. Avemu i prudutti di i prudutti da dui albiti nantu à u focu ghjuncu, è aghjunghje u pusà nantu à un pezzu, è serveu subbitu à a table.