Curtains cù i vostri mani

Se avete immobiliatu l'idea di aghjurnà l'internu di l'abitazione, hè più faciule è più veloce per fà, cambianti e tagliolini nantu à a finestra - a stanza piglià subitu in un altru differente. Tuttavia, questu hè micca una materia sìmiliu, perchè i cortini anu ideale ghjustu in l'internu digià seleccionatu di a stanza. Avete bisognu di cunsiderà cum'è u scema di culore di i vostri purpurini. Bright colors tufate u clima è carichi cù energia positiva. A mobili in u stilu di retro è dipinti da l'Edat medio, cortini in cortazione perfetta nantu à i finestri di cale. E se u so salottu hè decoratu in un stilu mudernu, tandu i cortinari elettu u listessu pienu, ma cù diversi formi geomettichi. U tema di fiori in i cortini hè sempre in moda. Tali mudelli aghjunghje à l'internu di a vostra cammara di giovali è ancu glamour. Eppo, belli e curtains chì cumprenenu viole cù biancu è argentu.

Sè stati fugliati di cortini tradiziunali, pudete embellish è per questa ci hè parechje manere. Per esempiu, pudete costruisce fringe, ruches, peculi rari à u cortina. A cortina originale, cù una splutazioni di parechji alti di vetru o colti, anu vistu uriginali. Sì questu hè un spaziu di i zitelli, in seguitu i cortini decorati cù grossi buttuni brillani ùn anu micca aspettu. È per u salottu, i decoru in a forma di grande fiori foglie cù u fugliu di fà. In u so cambre, decoratu in un stilu marinu, pudete cose nantu à i cortini petite cunchiglia o pezzi d'ambru. I curtains adurati cù pittura nantu à una tela sò maravigliati. Questa pittura pò esse fatta cù l'aiutu di una stensilia è di i tile è per questu ùn hè micca necessariu esse artista. Cumu si vutaru, pudete apprezzate e cortini cù e vostre propriu mani. Eppo, u decoru simplice di cortini hè un appliqué chì hè untu o pegatu à i cortini.

A maiò avemu l'avè a cusciottu di curtainsi selezionati à maestri, però, puderete fassi cortini. Per questu, ùn hè micca necessariu esse un grande maestru: cum'è regula, qualsiasi hostesse chì hà una machina di cusgere pudete cusì una cortina cù e so mani. Aghju prisentatu à a vostra attenzione una classa maestra nantu à i costi currispundenti di costura in u stili venecianu cù i vostri mani.

Cumu pudè fà cortini nantu à a finestra cù i vostri mani?

Per a fabbricazioni di tali cortini, avemu bisognu: un algodio impiccatu di metru à un mità di filu, fille, agulla, pinnate, cinta adhesiva, centimetru, toccante, legnu di lignu o metallo è vetchiu per cortina.

  1. Tagliate a cortina di eterni futuri, girannate i fiurati di u vignetu in i primi per 2 cm, da novu à 3 cm. Scavalcate cun un pinu, ferru è cose nantu à a macchina.
  2. Da u cimitè di a curtainu avemu misuratu 20 cm. Di u situ wrongmente uccisione u pilu, punite i pinnate è cose. A listessa cosa deve esse fatta nantu à u fondu di fondu di i cortini.
  3. In a parti di fronte di l'arme superiore di a cortina aghjustemu una cinta fugliale, aghjunghjela cù pins è cusì.
  4. Dopu avè l'impannillò l'armeali supraniore in u locu incorreu, scumpremanu i strati cù pinnuli è u distinueghja nantu à a cinta adhesiva.
  5. A punta più bassu di a cortina hè impannuta in una larghezza di 2 cm, è da altre 4 cm. Puntei i pinnate è cose nantu à a machina.
  6. Aduprate l'aghjunghje, cusì i cinghi à l'ombra à longu u fondu di fondu di a cortina, per allughjemu simétricamente in u mità, ogni 20 cm.
  7. Forma a vara per a vela nantu à u fondu u fondu di i cortini. Per fà questa, à una distanza di 2 cm da u filu di u schedariu chì facemu una costura. Inserisci una vigna à u culis, si trova trà i dritti da a cortina.
  8. Pudemu a cortina nantu à a cornisa, aghjurnà i dui parte di a cinta adhesiva. In ogni anellu, fate u cordone, assicurendu à l'annu più rimoti. Cumpulisce u fondu di fondu di i cortini in i bufferi, chì tirau i cordi à u strettu dumandatu per questu.

Per fassi cortini cù i vostri mani, pudete creà un internu chjaru è unicu di a vostra camara.