Educazione estetica di i zitelli in prelogichi

L'educazione estetica di i pre-maistri hè un prucessu longu, chì hà da scopu di sviluppà a capacità di i zitelli per perciziunà a bellezza di u mondu cun elli, cum'è ancu di u sviluppu d'abilità creativa in un state embriano. Cumincià bassu di nascita.

L'educazione estetica di u picculu picculu, in fattu, i pre-ikastola - u cuncettu hè abbastanza largu. Hè incù u sviluppu di attitudini in modu di paci, vita, natura, travagliu è a vita suciale in generale.


I travagli di l'educazione estetica

A cumpagnia principali, chì hè posta per l'educazione estetica, hè a furmazione di u zitellu è u più sviluppu di a percepzioni di u mondu da un puntu di vista esteticu. A so cumpletazioni hè stata fatta da sviluppà a fantasija di i zitelli, l'idee, i sentimenti, chì affettanu direttament a capacità creativa è u prucessu di fà u so gustu.

Allura, anche di i primi ghjorni di a so vita, u zitellu ùn aventanu senza risposte à a splendida, bella, senza evenarici. Per esempiu, à vista di un ghjocu brillanti, bellu ghjinuu, ellu allargò cù e so mani. À questu mumentu, u primu interessu in a so vita hè urdinatu, chì hè u più grande componente di l'educazione estetica.

Assicurativu di l'educazione

U subjecte di stu metudu di crianza hè u prucessu di sviluppu in i zitelli in pre-umanu nantu à l'arti di percepzione artistica è estetica di u mondu. Hè per quessa hè diretta direttamente cù l'educazione morale. A famiglia di u caprettu cù bellezza di u munnu esternu prumove l'evuluzione di sentimenti è capacità pensà. Ma questu ùn vole micca chì u longu prucessu di l'educazione estetica falla cù a fini di u DOW.

Meisins d'Educazione

I medichi di l'educazione estetica di tutti i pre-maistri include l'attività artistica indipendenti, consciente di i zitelli. Hè in u prucessu di sta tipu d'attività chì i zitelli realizanu a so intenzioni artistica, chì, in u risultatu, pò esse transformate in capacità.

U sviluppu di l'attività artistica cuntene direttamente à stimulà u prucessu d'assaudi in classe. Inoltre, hè in l'attività artistica chì l'educazione estetica hè fatta da travagliu di l'arti.

In u prucessu di tali educazione sò tutti i dettu facenu un rolu impurtante: u culore, u sonu, a forma - u zitellu percive tuttu u bonu in una cumminazione di linii, culori, culori.

Cusì, oghje prestu assai attenzioni à l'educazione estetica di i zitelli, hè precisamente un fundamendu per a furmazione armosa di a parsunalità .