Slippers cu luce

Oghje spessu chì in u mità di a sira, voltu o vulete oghjanu à u bagnu, o vìviri, o ancu manghjendu qualchissia, chjusu i vostri ochji à una dieta è micca di manghjà dopu à sei. Siccomu l'aspersioni di u lume hè assai dispiratu, un spessu solu di passà per a casa, cuncintrau più cù intuizione. Ma in fattu u prugressu ùn esiste sempre è variate idee brillanti in a so simplicità eleganti sò incodificati in a rialità. Hè un ingénite brillanti, sicuru, pò esse chjamati chiacchi con illuminazione, chì vi aiuterà senza avè micca prublemi à trasfurmà in un pianu immerso in a bughjura, ùn teme nigava micca à a cantonà di a tavula, o ùn sò micca squatitu in ogni turnu.

Slippers con retroiluminazione

U disignu di questi sapori sò assai semplici è cumunu. In forma sò chjappi bastani à a manera ordinaria, senza frills. Ma in u sole anu incrusciati. Slippers sò ancu equipati da dui sensorii spiciali. U primu sensore risponde à u pesu, cusì i lamperi s'anunia solu quand'è stanu nantu à i sabbi. Quiddi dopu apriri pocu secondu dopu chì sguassate e sportelli, per pudè ritruvà in u coltu à u lume. U siconda sensore risponde à u livellu di l'illuminazione in a stanza. Se a stanza hè scura, allura u sensibule permette i linchisti di i pantòli à accuminà, ma se a stanza hè lumera, i lamperi ùn accende micca. Cusì pudete assicurà salvezza sicurezza salvatichi cun una linterna in u ghjornu, senza teme chì tù spende tutte l'accumpagnà di battezza in una illuminazione di luz di vista innecessariu.

Hè bisogna ancu qualchì dettu di u disignu di stu tipu di sabbiates. Ci hè assulmente simplice, pudemu dì, mudelli classichi. Simili pitturine ordinariu, furnise cù una luminaria. Ma pudete truvà mudeli novi. Per esempiu, pò esse Samba di Subaru cù una luminaria, chì sò fatta in forma di un auto è lamponi attu comu fanali. Tali chittagghi di casa, senza dubbitu, saranu un rigalu maravigliosu per un omu .