Quantu hà colpu di lavà un nasu?

Qualchidunu acepe l'affirmazioni, i zitelli sò a nostra aligria è a tristezza. È a saviezza di u populu bellu, chì tistimonieghja chì i zitelli sò nichi zitelli, è i zitelli sò grandi prublemi. In fattu, chì duverà u zitellu? A me mamma era quì, per ùn scorcherà e bracciale fermamente, per cumprà chocolate è di ghiaccio è simili. Ma cù l'età, altri prublemi parevenu più globale, u zitellu ùn si prisenta micca, a zitella ùn mi ùn mi circà, ùn aghju nunda chì ponu purtà à u discu, l'esame hè soprascrittu in l'institutu è cusì. Ma tutti noi, chjuche è grande, sò uniti di una cosa simplice - u fritu cumuni. E in stu casu, a mamma hà da aiutà u so zitellu, puderete guarì u pèrdite a cundizione. Per esempiu, qualcosa per riduzzione di a temperatura, trova un rimediu di u malu di a stima è un friddu, per sguillà a tette. Eppuru, se u zitellu hè sempre ghjovanu, a mamma deve sapè per lavà bè u nostru bocca. Scuprite stu ghjornu.

Prima a tiurìa

Ma prima di prucederà a prutizzioni diretta, unu deve studiaru a tiurìa è scuperta e risponde à e seguente questione.

  1. Avete bisognu di pulisce u mio nasu? Sì, hè necessariu, solu hè bisognu di fà faciliamente, inveci di aby as. Dopu, vi cunsiderà a tecnica di u modu di debboli lavorà u nasu di u zitellu cù a salina, secondu a so età.
  2. E megliu per lavavvi lu nasu? Per queste prucedura, ci sò parechje scelte per mezu diffirenti. Uni di elli, per esempiu, a salina è l'acqua di mare pò cumprà in a farmacia. Altri, per esempiu, saline è purificazione d'arba preparativi in ​​a casa. A strada, è l'acqua di mare, se vulete, pudete puru cocilu. Per fà questu, in un litru di acqua fogera, dissolve per 0,5 tsp. u salinu è u soda è aghjunghjenu 2-3 be pochi di farmacie iodine. Sì solu l'usu di u sali per aduprà, po pozzu alluminà una cullizzioni in 1 litru. I decicoltura sò preparati da l'urighjini: 1 tbsp. l. chamomile, marigoldi, stringa o qualchì altra pianta chì hà una prupietà antiinflamatori, hè spartu cun 1 vetru di u acqua fervente. Allora a capacità hè imbrata cun una pettine di u sole è ponu stallà di 30-40 minuti, filtrà, crescenu à a temperatura di u corpu è da ringe u nasu è a gola. In più di i fondi di più, pudete still using furatsilin, ancu aiutà bè.
  3. Cume spessu pò piacciono i mo nasu? Questa prublema tuttu cuntene, è e mamma è i zitelli. I primi volenu à curà rapidamente i figlioli. L'ultimi assai dislike this procedure and in ogni manera possibbi evade. Allora, quantu pò esse aduprà u me u nasu? Hè dipende à u gradu di u so atleti è a fase di a malatia. A regula ginirali hè di rinfriscà u nasu, almenu 3 volte à u ghjornu, dopu à un sonnu di notte, in mezu di u ghjornu è di prima per andà in casa di a notte. È avemu turnatu per pratica.

Quantu hà colpu di lavà un nasu à u zitellu di a casa, secondu l'età?

A tecnica di lavà u nasu in i zitelli di parechji età hè significativu diffirenti. Eccu cumu si puderà lavà in bocca u nostru cù u salu o furlatiliu finu à un annu. Nant'à a tavula pusonu un pagliaru. U zitellu hè nantu à u cannelu. Da i strumenti pigghianu dui petite ghjurni "piras", chì pudete cumprà in a farmacevule, è a solu salina. Rinfria l'orificà, chì hè vicinu à a superficia di a tavola. Eccu, se u zitellu ghjittassi in u so drittu, lavuleghja a nippa righja. Cusì, pani vacche cuglie mussu da l'arna, da pudè utilizà una altra pera cù solu solu salina è lasciate. Appressu, strince una pera vacca, è chjuderà u liquidu restante. A stessa manipulazione hè fatta cù l'altru nostrilu.

Cù i zitelli più antichi, attuiscenu modu diversu. U zitellu hè spiegatu l'esencia di u prucedimentu, dà un visu è toccu u vasu per lavà, dicenu a secunna d'azzioni. Per via di lavà u nasu in i zitelli da 2 anni è adulti, pudete aduprà micca solu "a pera", ma ancu una spezia mug "dolphin". Allora a salina hè colmu di solu suluzione salina, u zitellu s'innàlzze sopra à u bagnu o di lavureghja è curpiti in un angolo di 90 gradi. È hè chjaramente avanzatu, altri ochju l'acqua prumove in i canali orene. Fate à u zitellu per piglià un respiru travaddu è mantene a voce, à quandu si sera lavatu in una di i nostri. U fluidu debite spurga liberamente da l'altru nostru. Fate cusì cù a seconda nippa. Allora dumandate à u zitellu scherzu una nippa, aperta a bocca è sopra un bonu nasu. Repetite l'accionu cù a seconda nippella. A prucedura hè sopra.

Pudete insegni à u to figliolu per lavà i so nasu nantu à u so propiu, ma sottu u vostru cuntrollu. E più impurtanti, ùn lavora micca u nostru nasu si hè stata tuttata è micca di respira. In questu casu, prima alcanza asciunatu un minimu di patente, è solu dopu avè rinfrescante.