Infezzione Intestinali in U figliolu - sintomi

Ogni ghjornu, allora facenu bun millioni di bacteria, ma a maiò parte di elli ùn sò micca periculu per l'organisimu, postu chì i miccanichi di a prutezzione sò stati nutati da a natura per un bellu tempu. Cumu cun elli, è a lotta è a saliva, u zucchero gucariu è a flora di l'intestini. In ogni modu, poverete pirsuni ponnu assicurà e infizzioni intestinali. Questu hè duvuta à u scopu di cumpressà i reguli più basi di l'higiene persunale è di i prudutti di qualità, ancu i insetti. Ci hè un bacteriu chì si spargiu in l'alimentariu, l'acqua, l'aria è u diploma di a so infiziosità sò diverse. Difessi i battìri è un diploma di periculu per l'omu: qualchissimini sò sappiutu di tombu, l'altri ùn ponu micca sentite da un pezzu. Cumu identificà l'infezzione intestinali, sopratuttu quandu vene à i zitelli?

Primi signali

I sintomi principali di certi infezioni intestinali in i zitelli pudarete esse determinatu senza analizà. Hè nantu à u coleriu, u tifus è disenteria . Ma a maiò parte di e infizzioni necessanu studiu detallatu da i medichi specialisti. I infizzioni di u nostru ghjucatu sò casi sempre cumporati da sintomi, perchè quandu entra in u corpu, i battiri è i virusu si multiplicate attivamente. Questu incitassi irregularità à u prucessu di a digestioni, e ciuci di a mucosa intestinali infughjinate. Allora, i primi signali di infezioni in i zitelli sò diarrea, è vomitu, nausea, frebba, debbulizza, mancanza d'appetite. Hè nutate chì sola diarrea hè un sintumu mandariu di l'infezzione di l'acutu intestinali è rotavirus , è a colitis. L'altri signà ponu esse micca. In ogni casu, un zitellu chì ghjè un traspurtadore prisenta un periculu per l'altri, perchè devi esse possibili di isolà.

Qualunque sia sintomi di l'infezioni in i zitelli, u periculu principalu per u corpu di u zitellu hè a desidratazione. Se u zitellu pudaranu viaghjà senza u latte di mamma è di qualsiasi nutritura per parechji ghjorni, una mancanza d'acqua cù salti di sodium, calcium, potassium in pochi d'ora pò purtà à cunsequenze irreversibile.

First Aid

Avè truvatu signali d'infezzione in u babbu, i genitori necessanu d'analizà e pussibuli cause. Se ci sò novi prudutti di a so dieta (mutazione, muredda di latti, etc.), hè assai pussibuli chì sò a causa di l'infezzione. Per esse per esse a contaminazione di altri membri di a famiglia, hè necessariu assignà un pane separatu per u zitellu, e cose. A casa deve esse disinfettata.

Sì i zitelli anu un simpaticu di infezzione intestinali per vomitazione, in u primu primi uri ùn deve esse micca firmatu. In questu modu, l'organettu di a mulchera si distrugge di e battì. Ma ùn scurdate di cumpensà u liquidu periculatu cù l'acqua! Inoltre, ùn hè micca minatu è un enema cù a temperatura di l'acqua di circa 20 gradi. Tutti i prudutti (acqua, caldi di eterna, pezzi) utilizate da u zitellu sò preferite per esse calmu a temperatura di u corpu. Questu prumove a prublema d'una maiura absorzione di fluidu da u corpu di u zitellu. Si l'urina di u zitellu hè un culore giallu lividu, allura a perdita di u fluidu hè insignificante. Sè à ghjinebaluà, aduprate u bè è a famu sò i migliori medicine.

Urgentement à u duttore!

Sì da u mumentu di l'apparizione di i primi signali di l'infezioni intestinali, i migghiuri anu passatu un ghjornu, è ùn avete micca osservatu mancu appena risposte, allura ci hè necessariu di cunsultà un duttore senza diliziu. Ma ci sò parechji sintomi chì devanu trattamentu urgente in l'uspidale. Queste include: