Sensation: i prìncipi Harry è William anu ... big sister!

Una storia sorin da contu à u portale GALA, chì spicializeghja in novità da a vita di famose. Ci hè chì a fini di a Principessa Diana è u so maritu anu avutu un altru figliolu, una zitella, è ella, in fattu, hà u dirittu di ricunquistà u tronu britannicu.

Cumu hè questu possibili, dumandassi? A donna Diana hà amparatu u so primu gravidenza? Tuttu hè assai simplice è ancu di più difficili. U zitellu era veramente, è fù cuncipitu artificiusamenti. Queen Elizabeth II ùn era micca sicuru chì a so filà hè capacitu per quedà incinta. Per pruvà sta parte impurtante di a vita famigliali di u figliolu, a regina urdinò per fà ricerche è vanu in ogettazione in vitru.

Hè propiu u fattu chì l'ovu chì era fecundatu da a pusterità di Carlu, hè stata distrutta. Ma u duttore chì dirigia stu prucessu dilicatu hà dicisu à l'in unanimità: impregnò a so propria sposa cun un embriione "rè".

Secret secrezii di a corte reale

Moglie di u scientistu fermu risolta da u pesu di a zitella. Hè stata datu u nome Sara. In ogni modu, l'omi di u zitellu fù cunnisciutu à i maligni, a famiglia di u duttore cumminciò per amenace, chì u cundò per migraru in l'altri.

Lu prìncipi William hà vistu a so surella maestra a so sughjera di età mentre viaghja in i Stati Uniti cù a so mòglia.

Dopu à u figliolu in i Stati Uniti vola à u Prince Charles, per acquistà in questa a so figliola biologica. Ancu suggetta di prupositu d'una DNA pè a paternità. Tuttavia, ùn era micca una confirmazione ufficiale di l'esistenza di l'altru scion di sangue reale.

Leghje ancu

Sara hà vive una vita tranquilla è medita, evita pubblicità è ùn pò finta di esse in u tronu.