Cunsigliu di esercizii cù una corda saltate

Certu, tutti sapemu cumu si muvianu a stampa , cuttati in pettu è menti nantu à u pavimentu (nantu à a spallezza o in u so stomacu) è facenu a tela appiicata. Ma u prublemu cù issi urtulami efficae hè chì avete avutu avutu moltu veloce (sopratuttu se fate micca senza un autobus), perchè a furmazione torna più menu ...

In casu di dichjarazioni, avete bisognu di aghjunghje qualchi equipaggiu - a più simplice, hè di rializà u listessu settimana di esercizii cù una corda saltate . Sali in questu casu ùn hè micca necessariu - l'effettu di l'esercitazioni cù una corda hè dovutu à a presenza di questu attribu.

L'incantu d'una schema detallatu di programmi è esercizii cù una corda saltate hè chì per sguassà nantu à una corda, necessite assai spaziu, è in un appartamentu cù ceppi bassu è apariciti di tutti i costi per qualchi mutivu chì ùn voi micca vulete saltà in particulare. Allora, u nostru cumplicatu hè l'applicazione di un "simulator" inutilizatu, più, per suprattuttu, a perdita di pisu.

Un settulu simplice di esercizii cù una corda

  1. I peri anu più largu chì i spaddi, i ghjinochji sò inturniati, a cuerda hè tenuta nantu à l'armata allargata, i raspaccii sò largheghde l'omandate. Squat, inhale - sullivate e mani cù una corda nantu à a testa, squat - exhale, bassa a corda.
  2. E mani cù una corda, u passaghju à u latu cù u pede di manu - i piernas sò attraversati, u pede nantu à u puntu hè u sopraniu, tornammu à a FE - exhalation. Repetite u listessu à l'abbandunatu è sippettu nantu à i dui costi.
  3. Tire a corda in i vostri mani, ripigliate quì sottu à l'omopuli, pull it out - questu hè u nostru PI. Move a manu cù a corda à u nivellu di u pettu, fate un tiltu à a spalla, rintra lu pin back, da avanti è tilt a testa à l'altra banda. Serebbe alteru.
  4. Pigliate i vostri brazilli, amassi u torsu - fà turnu cù un corpu cù squatte.
  5. Pigliate a corda, e so cugliera. Tire a corda, intruduce, trasfurmendu a corda sbattuta nantu à u pavone - i legs recta, accunsente in questa position è ripetiri diversi volte.
  6. Wide stand, aghjustemu a corda detta l'omopuli, a panizza hè stretta - facemu i piani à u dirittu, à u centru, à a manca, è ci stenderanu e nostri mani è cullighja.
  7. Complicating - in ogni piacce chì stinzanu li nostri armati avanti è piddanu tornà - inturnianza à u dirittu, e mani darrere di volta, tilt à u centru, mani darrere di volta, tilt à l'isulana è e mani darrere di volta.
  8. Coglia i petti, pigliate a corda nantu à a testa. Facemu l'ascensezione di a perna bentula è "versu" a voglia movendu a corda, sguassate i so pereddi, sguassate u cordu. Sultu i peri, prima rializate 4 passi avanti, da 4 passeti à u latu cù una volta dopu cada passu à u centru.