Frutti cunfittati - benefiziu è dolce

A frutta candita hè un pezzu di frutta e bacca, cunfitti in zucchero. Un tali manciatu hè ghjuntu in noi di i paesi orientali è a maiò parte di a ghjente aduprà in a so nutizie di u ghjornu, crede chì sò assai utili, mentri l'altri u cunsideranu perdicchi. Allora chì sò certe? Questu avemu pruvatu à truvà.

Beneficii di frutti cunfitti

A frutta candita hè fatta da frutti è baga, chì ghjova ancu chì u pruduttu hè naturali, ma da l'abbundanza di zuccaru, a so dignità hè ridutta. È ancu, durante u trattamentu termale, a vitamina C hè distrutta. Sicura, ùn pò micca rimpiazzarii frutori veri, ma, cumparatu cù dolci, i frutti cunfitti pò diventà una alternativa degne, chì cuntenenu glucose , vitamini e minerali, fibra útil per a digestioni .

I più utili sò frutti cunfittiti da manzili, pèrdite, albercelli, prugna è citrati. I so frutti sò densi, chì volenu chì ùn anu degratu assai duranti a coccia. Inoltre, cuntene assai bivetti chì aiutanu à mantene i prucessi metabolichi in u corpu, a fibra, chì face a digestioni è stimulates l'intestione di purificazione. E persone cun l'immunità devastata sò stimulati à utilizà quantu pussibuli frutti cunfittati da frutti esotico.

In frutta candita, preparata da uva o ciapura, cuntene assai pectini chì anu un effettu pusitivu annantu à u travagliu di l'intestinu è à u livellu di u colesterulu. Puderanu reduce u zuccherinu in sangue è per reducir u risicu di sviluppà tumuri maligni.

Beneficimenti è dannu di frutti di ghignate candiedi

In quantu à i frutti cunghjunati ghjudiziunati, ponu esse chjamati pitturale universalmente naturali, cù quale si pò livà di a garganta di sera è di diversità di malatie di i vini respiratorii. Scupranu l' appetite , promossi l'accelerazione di i prucessi metabolichi è a produzzione di u ghjocu gastru.