Luce per i piante

L'illuminazione per a crescita pianificà un rolu impurtante. Cù u so aiutu, pruducini nutrienti, perchè a qualità di a lumine influenza direttamente in l'apparizione di fiori interni.

Effettu di lume nantu à e piante

Cum'è tutti l'animali viventi, l'adattazioni à a lustru di i pianti sò stati dispostu di a natura. Hè capacità sò diverse per ogni spezie vegetale. Ci hè parechje spezie chì ponu adattà bè è ùn sò micca particularmente fastidioso à a luci. Per altri pratiche, u regnu di u legnu fugliale hà riesce annunzià, assai spezii ùn stallanu oghjanu o fessi.

L'effettu di a lumi nantu à i pianti hè di abburutà u nivellu di a clorofilla in soprapi di l'illuminazione. In questu casu, u culore di u folla adduce un tonalità verde-giallu. Cù l'illumina troppu intensa, u crescente di fiori freni, acquistenu un apuntaliu più squad, è a folla saranu larghezza è curta.

Se u folla hà acquistatu un tonu bronzu-giallu, questu hè un signalu per un esercitu significativu di a luce in a stanza, chì faciule i pani. A causa di st'effettu, i cimi addiventanu nantu à e foglie.

Luce per piante interni

A luci di i piante di i sfarenti tipu deve esse tuccatu in u sceltu un postu in un appartamentu. Ci hè parechje spezie vegetale principalu, secondu i so preferiti in quantu à a intensità di a luce:

  1. I pianti chì preferenu ombrezza. Tali spezii ùn sò micca stati postu cù raghji diretta. Ma pudete mette in i cantieri di a stanza. In u invernu, l'ùsima di u pianu hà bisognu d'una illuminazione supplementaria. Idealmentu, i suchi ci anu prisentatu à una distanza di 3-4 metri da a finestra.
  2. I pianti chì prifiriscenu sombra paralizale o luminu diffusa. I vegetali d'altitudine chì ciurenu, è ancu com'è espezie erbachi sò speciali capricciusu. Questu hè ancu appiicatu à e variate spezie. Tali pezzi sò assai piacevule à a luminu diffusa, ma perisce quandu quandu anu ponu esse diretta à u raghju direttu. Se a luce hè troppu manca, spieganè a so fiurava è perde u brillo di u culore di u folla. L'ultimi di tuttu, si sentenu à una distanza di 1-2 metri da a finestra.
  3. I plantes chì amanu assai luminosu. Tali spezii precisanu a luminosità màxima è ùn sò micca temerati di i ventali meridiali.

Cultivazione di e piante sottu un artificiu artificiusu

In u invernu, in più di coperazione quasi tutti i tippi di pianta. Perchè u ghjornu di a luminosità troppu curta, tenete aduprà lampade. Molti pirsuni pensanu chì l'alloghju supplementu per i crescenu lamponi di canillari o sconces murales. Questu hè un cunceceptionu. I lampi incandescent emit cale, chì arruvinà a cundizioni di i fiori. Hè megliu dà preferenza à i lampi fluorescenti. Una volta l'installate vicinu à e piante, observe oghje per qualchì dui simani. Se necessariu, aghjunghje una altra lumera o portanu a pianta più vicinu à a fontu luminosa.