Cogni o col biancu - cunsigliu utili per i ghjardinari

Trà e ligumi di a famiglia Crucifera, quasi tutti l'animali sò i biannali. A culonna di culore bianchica hè più preziosa chì l'altri tipiche - rapa, ravane o ravane di simenza. Una gran massa di colti, a resistenza à u fretu è una varietà di variità hibiscali sò cunsiderate i benefizi di sta verdura.

Plantendu col biancu

Perchè a col è biennial, in u primu annu si forma solu grey-grise, foglie cù a superficie lisa, vicinu à l'altri. A cunniscenza di cumu fà plantà verdura bianca per u risu altu ùn hè micca abbastanza: hè impurtante di cunsiderà a varietà, u schema di piantazione, a cumpusizioni di e fertilizazione è altri fattori. A preparazione per u duminiu includenu:

  1. Ripertimentu Weed. A Cabbage inghja di soffrenu di e malatie si i letti induve ùn anu micca bè spedizione è smaurazione di e male. À prupietà vicinu, i cavuli ùn sò micca sviluppatu.
  2. Creazione di una capanna fertili favola. A parte suprana di u lettu deve esse chjappi da a bassa: u cultivatu di col biancu precisa un altu cuntenutu di l'humus cun un liveddu di l'acidità o ancu senza elli.
  3. Pruduzzioni di u lumenu di u situ. Dopu a cugliera di i vegetali vechja, u solitu hè liberatu è una petite quantità di materiale di cal è appiicata - a farina di gesso o dolomita.

Comu fannu postuli di colti bianchi?

A maggioni di i agricultori prefettenu di e piante da riproduzione di zuppa. U so bigli di vantage hè l'oppurtunità di vindemperà in u primu annu, basta chì i vechji di variità iniziali di a righjoni venenu usati. U vegetale di u culpu biancu in i pianti di terra ci reduzanu significativu u tempu di a sughjornu di u verdura in u cresta, minimizendu i riscosu di l'apparizione di putenza è d'altri malatii. Hè custruitu diverse e fasi:

  1. Sposcione in turba o vapuri di plastica di pocu volumine. Quandu si trasfiriu a terra, u sistema radicali hè facilmente danatu, perchè pò esse impeditu impedindo a so proliferazione. U contenedor di plastica pò esse cutatu è colpi cù un pappu di terra in u groove in u lettu.
  2. Preparazione di pani. In u giardinu sò furmà e so pughjenu in fondu micca menu di 10 cm. In ogni di elli sottumettenu un pocu di humus.
  3. Disembarkazione di pianti. Per u cultivatu di col biancu in u locu, u territoriu ùn deve esse micca compacchatu: u capu di l'altru hè sbrizziatu da u terra fugliusa secca, siddu vulete, ciafùla cù serradi o attuali.

Comu si prisenta i colti bianchi di colti?

A pruduzzioni di Bezrassadnaya dà a cultura vegetale un impurtante vantaghju: u sistema di e razziò hè furmatu senza "stress" in a forma di un trasplante, perchè hà addivatu l'immunità à i friddi è i malatii. U crescente di a parte aereo hè sospizutu per u traspurpene per 10-15 ghjorni. U cultivatu di semillas di colti hè recomandanti per stu pianu:

  1. Disinfection of seeds. Prima di cultivà, e manciari sò ammugghiati di 2-3 ore à una solu dèbuli di permanganate di potassiu per assicurà a prevenzione di rot è "piere negra".
  2. Sement sembra. Sò immersi in un terrenu mùbitu per 2-3 cm per 3-4 semitiche per u nidu, i primi rimuti di quelli chì anu parechji u 7-9 ghjorni dopu à simmu.
  3. Pudere dopu l'apparizione di a prima foglia cotyledonous. Sì una parte di a pianta pari in debuli o danuvuti, hè stanca da u lettu.

Finu à a farina di col cabbage biancu?

L'observazione di una certa distanza entre i pianti hè necessariu in modu chì i so sistemi di e radicali ùn sò micca ntervironi cù l'altri, è e foglie micca infettati da e malatie chì si prisentanu in a capita vicinu. A distanza da trà e fila, osservata ind'u quandu si prisintà repisa bianca, dipende nantu à a varietà è u grandu di a capu:

Lu postu di santezza di col biancu

Ableta di cultivà solu terra, riccu à torba o nitrogenu. U sour è soffrini inghjenenu perchè stu vegetale cù bacterisi. A pianta di col biancu in u pianu hè speditu sempre chì i predecessori correctini - patate, pepini è legumi. A lista di l'altri regule di scelta di u situ hà include:

Tempi di pruduce a col abaca

U timing di cultivà e piantini o in a pianta aperta o un invernamentu dipende di a regione è e so funzioni climatichi. A Cabbage ùn appartene à i "primi culturi di piantazioni", chì sò trasferiti à un postu di creazione dopu à u primu calunciu. U pruduzione è a cura di a col abaca si pò mudificà da e cundizzioni meteorologica, ma vale degnu di orientari annunziendu durante a piantazione di e piante:

Cogni o col biancu in a pianta aperta

Dopu à u trasferimentu à a terra, deve passatu almenu 20 ghjorni, perchè era pussibule di capiscenu quale a crostava dà rifletsi riesciti, è chì - sarà magre. Cù un crescente in bordu, i rimisimi pò esse coperto cù stampatu di plastica durante 1-2 simane. Quandu i sicreti principali di u culpu crescente chì sò cunsiderate:

  1. U tempu passatu. Sì i pianti ùn anu micca bè in u crescenu nantu à u lettu, scancenete qualchi parte di e foglie malati è un terzu di l'arradichera.
  2. Perlippi dopu a chjaga. U umbrellu sòlìscenu à una prufundità di 3-5 cm.
  3. Restriction in creazione. U fruttu fora di u foglie di u vegetale sò chjudiati per annulà a massa di a cose.

Peculiarità di cugini di col biancu

Dopu à trasfirimentu à u tarritoriu, i piantini sò reggiati abbastanza l'oghje dopu, dirigendu u currente di acqua sottu l'arradichera. U fruttu di col di col è in u futuru assume un regnu di rievamentu:

Cogni o col biancu - principale vestiti

L'usu di u fertilizante fugliali eccu permetterà a crescita di a pruduzzione è acceleranu u prucessu di a migliurà u verdura. Una bona massa verdura si pò esse furnita prima di alimentazione di col durante 20 ghjorni da a pianta in a pianta aperta. In u tutale di u periodu di a so crescita, serà necessariu di 3-3-5 arricchimenti di u solitu cù fertilizanti aghjuntu à l'acqua calenta per a irrigazione. Un fertilizante adattatu per u sembra di col urighjina hè cumprinneru in a seguente lista:

Coperta per a col bianca in u campu aperto

In più di l'irrigazione puntuale è di a fertilizazione, u col è necessariu è l'arcu cura. Almenu una settimana à u mesu, a cima di u latru hè arricchjata cù terre di terra o un sustrato di cendizzioni. Ùn basta cusì à capisce a manera di cura di rive bianchi - hè impurtante per vigilà regularmente a so cundizione, esaminendu e foglie è a radica di a pianta. Se es necessariu di rializà u trattamentu, a preparazione scelta anu mezclita cù l'acqua è poitta cù e foglie di a pianta.

Malati di col

U vegetale hè sustinibili à preparalli medicinali, ma ùn hè micca cunsigliatu per trattà cù prudutori verificatu. Questu cumpressione u prucessu di cummà uni pochi malatie, perchè u diagnosticu puntuale hè di a prima in prevenzione di u sviluppu di l'infezzione in camere. Oghje è cura di col bianchi pò ghjallinaghju cù unu di e seguenti malatii:

  1. Ricerca di i baleni. U fungus Parasitizing afecta oghje ghjacci o piante in invernai. Forsi si pò ancu esse pianta. In l'arvulu e falla da u fungi sò parechji credi.
  2. Mildiu in poi. Hè ancu chjamatu peronosporosa - stu funziu influene à tutte e variità di col cù un revestimentu biancu è tinghje di culore giallu.
  3. Fusarium. A cullezioni d'abultazioni bianchina spieguce l'u funghjetu, chì si vede visiblemente quandu si cena una foglia. A carne di a pianta hè cuparta cun vini marroni.
  4. Virtu di mosaicu. Cù un uttellu bruttu è i vignaghjoli di l'insecte, si metti à u tessulu di u culu di foglia è di cambiamenti riversibili. Dopu appare nasti necroticu, perchè e queste si spicchera è muriri.
  5. Pier Black. Cu u piantaghju ghiacciatu, rippliatura eccessiva o lumera insuficiore, u radicali cing ci trasforma in fosciana è diluente in i pianti. I mudelli novi sò deformati è si lampanu.
  6. Rot White. Sta malatia infizziosa hè simile à u moltu. Ella coperazione foglie colti cù tacchi di mucosa bianchissima cun u "fluffy" coating.

Parrucchieri di col

In più di eziunazione infettuque è fungiunale, ci sò e malatie causati da i pesti . Hannu un sintomatologicu cumuni: a razziali di a cultura vegetale si và esse rinchjera, i foglie spegate di pezza è focu di dessicazione. U cuntrollu di i pesti di colti pò esse realizatu dui rimedii tradiziunali, è i preparatori prufessori chjamati insecticidi . À i letti cù sta pianta, sò parechje parassiti cum'è:

  1. Vola di col primavera. L'insecto vulanti afecta a e razzii di a pianta, è poi accumenza di manghjà i razzi.
  2. Cullu di colpu. A pesta chì face una perdita massima di cole, perchè l'erugpirani di queste farfantarani sò di nutriscia in manciosa foglie.
  3. Affidi di u Cabbage. Un picculu parasite chjappi hè rimbursatu da e culonie nantu à u zizianu di u col, acquistendu umidità è nutrienti di elli.
  4. Cruciferae flea. Destruisce u puntu di a crescita, l'insettu si abbandunà e tocu in e foglie.