Sposazione di rabanello biancu

U ravane hè ancu un vegetale savurante è curativu, perchè aiuta assai bè in u filu di una tezza di palla longa, cù u colesterolu, è anche l'efficienza è a resistenza di l'estressi cù un cummerciu impiegatu. A pussibilità di diversi manere di usà stu pruduttu pruvucarà u fattu chì si spessu trova nantu à i letti di i picculi giardini.

Per fà un cultu cumpletu di vitamini è d'olii essenziali, avete da prima di cumincià à cultivà rawane negru, acquistà cù e caratteristiche di piantazioni è più cura.

U tempu di piantà un ravane nìmuru

U ravane pò esse di variità sfarenti, u pruduzione chì si trova à i tempi diffirenti:

Hè necessariu per sustene e date di u piantazione di ravanella negra, perchè s'ellu ùn hè micca fatta in tempu, pò:

Lu postu per plantate radiche negru

Hè assai impurtante per avè un bonu travagliu per un bon cultu di ravanea. U megliu postu per questu hè un postu chì hè sempre in u sole, senza una sombra, cù u locu fugliu fertili. I jardinieri conzudianti anu cuntu chì, se prima di u ravanu nìmuru, creti ci zappaghju, patate, fagioli, tomate, è a vendita serà più grande quessa dopu à i pianti da u gruppu cruciferu: col, rutabaga, radiche o turnip.

Sutta a preparazione di terre per u sughjettu ravane rissimu significa:

U prucessu di pruduce radiche negru:

  1. Utilizendu una fritta o un bastone, fate un pocu stagno 3 cm fonda, à una distanza di 30 cm.
  2. Semi di ravane per 3 pezzi più l'acqui 2-3 cm in un niddu, facendu per elli un tottu di 15 cm.
  3. Cumplrennu in la cima di a terra è, se u tarrenu ùn hè micca abbastanza chiuchjaru, regnu.

Eppuru ravane biancu hè riferitu à una pianta simplici, per acquistà una vendita savurosa è grande, deve bisognu di qualcosa.

Cura per u radiche negru

  1. Immediatamenti dopu à piantà per una settimana, u pianu nantu à u situ induve hè stata pianificatu u ravanu averebbe mantenutu umdu, questu, reginu constantemente.
  2. Quandu u sviluppu saria (dopu à 5-6 ghjorni), solu 1 hè abbandunatu da ogni nidu - u più forte. Questu avete aiutu à creà tutti i cundizioni, cusì chì a razza ùn hè micca picca è hà immubulata bè.
  3. In u futuru, u regnu hè necessariu cum'è a capa superiore di a terra si secca, chì ùn permettenu micca cracke, altrimente i pianti cumincianu à pruduce i zicchini di fiori, è ci anu da esse spusatu. Ci voli bisognu di fà questa una settimana. Dopu qualcunu naturali (pioggia) è irrigazione artificiale, u sughjettu in u circondu di u ravanu deve esse liberatu, postu chì e razziate necessanu accessu à l'ossigenu,
  4. Hè ricumandemu per aduprà 2 fertilizazione cù fertilizzanti minerali:
    • 1-st - à u tempu chì u fruttu 3-4 foglie cotiedoli di a surgenti;
    • 2u - un mesi dopu a prima alimenta, durante a furmazione di i vegetali.
  5. Per fà questu, pudete piglià qualsiasi droga sustegnu specifica per i razzi, per esempiu: Agricola - 4, Darina - 6.
  6. In u cursu di u crescita, hè bisognu di assicurà chì e parolle cum'è col uvizzati, foglie di foglie di primavera o puliforsi, braccialetti, di colza di floridae ùn principianu micca in u ravanu.

Per cultivà un cultu di ravane biancu beni almacenatu, sguassate da u lettu hè necessariu prima di a primu ghiaccio.