U pezzu di l'ova com'è una fonte di calcium

U caprettu d'oli com'è una fonte di calciu hè statu utilizatu da tempi antichi. In a so cumpusizioni, u 93% di u calcium digerisciutu naturali. A difrezioni di e droghe tabulature, hè più faciule è assulutu da u corpu. Hè assai utile di manghjalli cunce di zocca com'è una fonte di calcium, perchè, in più di sta sustanzita, cuntene assai microelementi necessarii per l'omu: manganese, iron, copper, phosphorus, fluorine, zinc, molybdenum, silicone, etc.

U travagliu di l'ovu

L'usu di una casca di uovo com'è una fonte di calcium si manifesta in u fattu chì:

Pudete aduprà in a lotta contru la caries, l'osteoporosi, i sagnante di gomes, i prublemi cù a spina, per rinfurzà i capelli o unghji, o pè pudeti toscolo di ogni talla in u ribellu o di a buca. A carenza di Calcium pò causà un debilitamentu fermu di a musculature uterina, cusì hè cunsigliata per a caccia d'oca in a pregu.

Comu manghjà a cugliera?

Comu una fonte di calciu utilizate una cunceta di uovo. Per fà un polludu di ova cruda, avete bisognu:

  1. Ci hè bonu per lavà l'acqua.
  2. Pour l 'anguilla cù a prutetta.
  3. Lavute a scossa una volta.
  4. Elimina tutte e film da l'internu.
  5. Baffba l'intarsa ​​per un pocu minuti in acqua di furione.
  6. Piglia a cunchiglia di 3 ore.
  7. Poverà i cunghjuli in un morteiro.

Piglià a preparazione rapida di u cascaru d'ova è l'utilizanu com'è una fonte di calcium, mesturi in un macinacciu di cafè. Intruduce stu pruduttu hè megliu in prestiti secondi priziosi o dissolute in u zitellu di limonu. Allora hè megliu assorbitu da u corpu umanu. Aghjunghjite u pentu da a cascarolla d'ochju è in insalati o zuppi. In questi alimentari, ùn anu micca perde u so proprietà.