Macedonia - attraversu

A storia di centru anni di a Macedone saldò un gran numaru d'attraversu in u so territoriu. Stu paese ùn hè micca nè modu inferitu à u più famoso trà i turisti di Grecia, u Montenegro o di a Bulgària . In più di a storia, ci sò ancu naturali, perchè un viaghju per questu paese devendrà avà hè bellu planificatu per vede tutti i più interessanti.

Sights of Macedonia

Un gran numaru d'attraziu storicu si trovanu in a capitale di Macedonia - a cità di Skopje. Hè custruitu da dui parti (antica è nova), cunnessi da un anticu ponte di pietra da u XV sèculu. Eccu avete visitatu i siti chì seguenu:

A siconda cità à visita in Macedonia hè Ohrid, situata à a sponda di u lavu di u lavu di u stessu nome, u più profettu di l'Europa. In più di i boni paisaghji vi pudete vede:

Da i attraziu riliggiusi di a Macedònia hè vientu visità u monasteru di San Naum, a Chiesa di San Ghjuvanni Kaneo, a Chiesa di Santa Sophia, a Chiesa di a Vergine è u Tempiu di San Clement è Panteleimon.

Finu à questu tempu, i scavi archeologi sò stati fatti nantu à u territoriu di u paese. I posti cum'è Kokino è Plaosnik sò micca cunnisciuti solu à u territoriu di Macedònia, per quessa chì sò assai populari cun turisti.

A natura di Macedònia hè appena interessante da a so storia. In più di Ohrid, i laghi Matka, Prespa è Doiranskoye sò assai populari. Ci hè 2 parchi naziunali (Galizzia è Pelister), borgogheghji è ancu meli minerali.