A tecnica di correr per distanze distanze

U ghjiru corsu hè un sportu cumuni. Allora, parechje persone ùn pò micca imaginate a so matina senza esse ghjucatu. Ogni direzzione di l'atletica pussedi i so maticesuli chì sò impurtanti per esse cunsideratu. A tecnica di corpu implica l'implementazione d'accordu chjassi cù minimu pardamentu fiatu è u risultatu massimu.

A tecnica di corruzzione

Per esse ghjunta à a cursa era sicura è utile, hè impurtante cunnosce è cunziddi tutti i punti tecnichi. Se una persona decide di participà à e razzi, senza chì stà micca, per ottene i risultati è ùn si faci micca travagliatu. U corpu propiu conta a pusizione di u corpu, i piene è e mani, è sempre respirazione necessaria, chì u risultatu largamente dipende. Ogni tipu di razza hè propiu parechji matessi.

Maratona di cursa tècnica

U tipu difficili d'atletica, chì ùn deve micca solu preparazione, ma dinò di manifestazioni di caratteru. Dopu impurtanza hè a tecnica corretta di corrente, chì hè largu individuali.

  1. Hè una impurtante ecunumia è raziunalità, cusì perseguite trovani per elli l'ottimisima combinazione di a longu è a freccia di passi.
  2. A so ghjente devendia u tratta di a parti frontale nantu à a terra, è poi hè un puntu sestu. À u mumentu di a repulsion, a perna di jogging debe esse straggiata, è a catina di ghjuvani deve esse avanta.
  3. A tecnica di respirazione quandu currià si deve sincronizà à u passu, per ùn stassi. Note chì l'inalazione è l'exhalazione sò micca fatti solu da a bocca, è avete bisognu à u ventu, micca u pettu.
  4. Mantene a to capita in tuttu u tempu, e spalle allogni, u corpu ciuritu ligeramente. Mani ani distanti è travagliu ritmicu, senza l'amplitude di l'amplitude. L'angolo di a curvatura di e mani dipende da a freccia di u passu.

Tècniques di curri per longu distanzi

Per vultà una longa distanza, hè impurtante piglià in contu di e funziunalità tecniche chì impone l'urdinamentu curretta di e gammi, u muvimentu di mani è di respira. Ci hè parechje cunsiglii cumu per cuddà per longu distanzi:

  1. Prima, u latu esterno di u pede di u pede si tocca u pianu, è poi a tutta a superficia di u pede hè strapata. Ùn pudete mette u to pede nantu à u cantellu. In u mumentu di a repulsion, a perna jogging addivintau dirittamenti. Nta stu rispettu, a perna di a cacciata swing imuriscente, è l'angulu d'inclinazione hè d'aproximadament 50 °.
  2. A tecnica di cursa longa implica u travagliu attivu di e mani, chì deve esse posta altissima. Quandu u brappu si mossa nant'à u puntu finale, u coddolu sarà cumerciatu à u massimu. Quandu a manu si move in fronte, u piozzu torna in gira, in u mità di u corpu.
  3. U ritmu di respirazione hè stata relacionata cù a freccia di i passi. Hè impurtante respiraranu spessu, cusì chì u corpu hè furnitu cù l'ossigenu. Hè ricumandemu d'utilizà una tècnica mistura di respira, induve l'abdominal impida in u torurau.
  4. A tecnica di corpu implica una situazione verticale di u corpu cù una preghiera minima. Grazie à questu, l'astretti travaglia in modu efficientemente possibili.

Tècnica di cursa per distanzi mediani

Per ghjunghje boni risultati in running senza masterizà a tecnica, hè impussibile è cumprendi una quantità di regli:

  1. Avete bisognu di cumincià cù passi grandi è frequenti, è dopu à circa 70 m pò andà per un ritimu lisu è rithmicu, chì serà u principalu. Per 300 ml à finità, hè necessariu di accelerà, senza scurdà di bascule à u corpu.
  2. Parechje persone sò interessate in cumu si prisentanu cumu per non suffocate, cusì ci vole à aghjustà a respirazione à a veloce di u muvimentu di e gule è fatta da a bocca.
  3. Duranti l'arrampicata, hè bisognu di rimarcà a perna di jogging cù l'upe di u ramu di mahogany. Hè impurtante di fà un incantu di a perna di a calata.
  4. A parte suprema di u corpu si deve esse in una pusizioni diretta, i braccia anu esse energii, è u pede ùn deve esse situatu nantu à u pianu è prestu.

Tècniques di cursu per distanzi curtite

Per trattà a distanza in un pocu tempu di u tempu è mostra boni risultati, hè bisognu di cunnosce i funziunalità di a tecnica. Ci hè parechje cunsiglii cumu nantu à cumu cresce un sprint correctament:

  1. I primi passi dopu à l'iniziu per l'accilità si deve esse realizatu cù i peri sgrani diretti mentre alluntanannusi da a pista. Ùn hè bisognu di risparmià pene assai in u stessu tempu. Avalia gradualmentu a freccia è a longu di passi.
  2. A tecnica di sprinting indica chì l'accelerata di accrisione finiscinu dopu chì u passatu hè permanente. I sperienti ricumandenu alcune tali risultati, perchè a durata di u passu era 30-40 cm à più di a lunghezza di u corpu.
  3. Durante u corpu, u pede hà da focu annantu à a parti di u partendu, è u calchone so toccu toccu u pezzu. Per ùn pervece perde a velocità duranti u turnu, pusau i petti in a direzzione di direzzione è tiltu u corpu in qualchì volta.

A tecnica di relay race

In fatti, l'aspettu tecnicu in questu casu sò cumplessi solu à sprinting, salvo per passà a batuta. Participeghja in a razza quattru atleti chì sò in a so distanza da l'altri. I tecnichi basi di corruzzione sò dinò:

  1. U participante chì accumincia a razza hè in a prima pusizioni di prima. Hè a baton in a so manu diritta. Hè bisognu à vultà u turnu, perchè dopu à l'iniziu, hè cunsigliu per adduverà à u spicu.
  2. U secondu atleta hè in una pusizioni di prima cuminciari è quandu u primu corridore hè di circa à 20 minuti, pò cumprà l'esercitu. Per coger a varula, avete bisognu à piglià a manu manu manu manu cù u vostru palme.
  3. Dopu questu, u baton passa à u terzu è quartu participante chì deve finissare u ghjornu à a rapidità massima.

A tecnica di travagliu di barrera

In cunfronti cù altre tipu di corruzzione di a barrera hè più difficulu in termichi tecnichi, postu chì hè impurtante nò solu per esse correttu, ma dinò per sopra l'obstacles. A tecnica di cursu veloci compone di quattru stages:

  1. Accogliu è accilità. Dopu à u signalu di u sonu, l'atleti devi essa descrizzione di a rapidità massima per i primi 13-45 m. À u 4-5 passu, u corpu pudarà ritegallu.
  2. U primu barriu. U ritmu di a razza tutale dipende da a qualità di sopra l'obstacle. Per fà questu, avete bisognu di trasfurmà a piola sbuffulendu a barrera, in quantu di saltà, cum'è assai pirsuni pensanu. Hè per quessa chì u stretch è assai impurtante per l'atleti. A tecnica di barriera cuddà identifiere i trè pezzi di sopra u barriu. U primu, a testa di mahovaja hè risata è si ponu ghjustu, perchè a còscia si parleparà in u pianu. Hè impurtante chì a fossa hè stata a circa 2 m à a barrera. A transizione passa com'è u risultatu di sparghje a perna di jogging è di trasfirima à traversu a traversu. Duranti stu fattu, u pede di a perna hè diretta davanti. A ghjunghjite hè realizatu nantu à u calcariu cù un rollu più in u pianu. Per ùn perisce micca di rapidità, mantene a casu in a pusizione forward.
  3. A sopra à l'altri barghjili passa per u stessu scopu, ancu s'ellu hè cascatu a barrera. L'accordu ùn hè micca diversu di sprinting.

Shuttle Technology

A distanza da sta scursa hè corta, cusì da u principiu, a coordenada propria di e mani è pideti serà di grande impurtanza. Aduprate cunsiglii basi nantu à cumu ghjunghje à guidà u trasportu di trasporti trasporti :

  1. Durante a superiore di a distanza, ùn hè micca permissibile di riaghjarà u corpu completamente è u corpu ci vole à cuntenente.
  2. I mani sò mudghje in parallelu à u corpu, ma ùn hè micca permessu di estende in u coddu.
  3. Dopu una veloce veloce di 5-7 m, avete bisognu di reducià l'accilità per fassi è girate.
  4. Frenu deve esse intensu è cambia cù perdita minimu in a velocità.