Circunfezzione di furmazioni per u so grassu

A furmazione Circular , per suprattuttu, sò boni in quantu ci permettenu à pulirà u nostru corpu quantu possibili, cun un tempu limitu è ​​capacità spaziu.

In questu casu, vulemu di sparta cun voi l'opzione più efficace di furmazione circhendu à u catturante grassu - vi sarà in u gym.

Sì avete assistitu à u gimma durante l'ora di più, quì, dopu à u travagliu, è u 90% di i visitori, hè sempre difficiule per voi di truvà l'abbundanza di varianti simulatori in accès gratuiti. Cusì, scambiete dui simulatrici è i correre da un à l'altru, semi esse aghjustati in un travagliu di gravure di cravate di cravate.

Aghju prupone parechje seti d'esercii per a furmazione circhendu.

Warm up

Ùn ci hè nunda cosa special - jogging in a treadmill.

Pruvenza di furmazioni nantu à una furmazione circularna per u so grassu

U nostru travagliu circular per a perdita di u pesu compostu di dui esercizii, chì ripetemu trè ciculi in una fila. Da l'eserciziu à l'exercitu, è da u circhiu à u circhiu vicinu, passemu senza pause. Quandu finissimu i trè circles - reste, massimu di trè simani, è andate à u sicondu paru di esercizii o ripetate trè ciculi di i primi dui esercizii per un furmazione circular.

Un restu entre e exercici hè a transizione di un simulatore à u sicondu. Questu vi darà un minutu di respite, ma avete da trasladassi à u sicellu simulatore à un passu veloci.

U primu paru di exercici - 3 circles:

  1. Tridente nantu à un banc bagnu hè un esercitu nantu à stampa realizata in una sedia romana. Fixemu i nostri pedi sottu i rintuli, cullemu i nostri braccia, i nostri mani sò davanti à noi, i nostri rigni sò unghji addunati, ùn l'avemu micca bassu finu à a fine. Torna ghjustu è ghjunghje nantu à l'exhalazione, in u respiru. Ùn hè prestu quì, fate 20-25 rivoluzzioni prima di fridhe in i musculi.
  2. Ipesextensione - aghjurnà u simulatore per noi, perchè e ciumi sò ghjustu sottu à l'ossi di u filu, è e so ghjente sò stirminiati. A vostra pusizioni deve esse cumu chì sèntinu chì hè veramente facilità per affaccà. Mani in fronte di voi o dopu a testa (cusì hè più difficult to climb). Scalfamu à l'angle right in u corpu è si pute à u parallelu cù u pianu. À l'exhalazione, ascending, descending - inhalation. Ùn facemu 20-25 rivoluzioni, chì travaglianu nantu à aduprà.

Avemu da fà parechji cìrculi da questi dui esercizii. Testa furmazione circhila hè ideale per a siccà, quandu quandu, cù una mancanza di carbuidrati è una infinita di prutezione in a dieta, deve di creme u grassu è di creà musculu.

U sicondu paru di exercici - 3 circles:

  1. Cascate cù pescuvaghi - pigliammi pescuvaghi, cjosu, e mani sò abbattuti. Avemu turnatu pulitariu, in daretu, u sicondu paese à avanzaru è tornu. Dumbbells tutti i tempi appicchendu nantu à e so mani, cusì avete averà sceltu u pesu definitu à "hang" era dura. Ùn facemu 15 repetizione.
  2. Pulsu pressu nantu à un bagnu di prufini, aghju pigliate sti pescanti cù noi à un bagnu di inclini. Fixemu i petti nantu à u pavimentu per voi chì i pedi ùn sianu off in u travagliu, avemu favurevule à u bancu, guardemu a distruzzioni in a manna back, mani uniformamenti, i coddi sò rimessi. Suggerna manuelli, ùn si ponu ghjustu l'perversi finu à a fine, avemu a bassu bumbelle, stende i musculi pettuali. Oghje annantu à l'exhalazione, infremà nantu à inalazione. Ùn facemu 15 volte.

Ora facenu dui cilugni più!

È u terzu paru di esercizii per a furmazione circhendu di e femine - pudemu 3 circles:

  1. Invechja i peri in u simulatore - avemu selezziunatu un pesu còmicu per 15 rivoluzioni. Fighjure nantu à u bancu, a pelvis hè aggattutu sottu à u bancu, a manu attaccati à l'hilt, è i peri sottu à u roller, chì in factu aghjunghjenu u pesu. Si avvìnninu a caminari, u roller tocca i buttiglii, è u pesu in u simulador s'arrivela, avemu i nostri perch'ellu ùn lasce micca. À l'ascenseur, exhale, dete falà nantu à inalazione.
  2. Extensión di e mani in u blocu superiammu - avemu vicinu à u telefuni di telefuni, frette nantu à u blocu superiore, mette un pesu còmicu, rinviatu, una perna in fronte. Guatecimi nostri mani da a corda, stende è cose da i coddi sò pressedate à u corpu. Avà solu e mane travagliate. Oltendu i so mani, assicurendu è, cumu fà, prupone una corda. Ripetemu 15 ora.