Abandoned amusement park Nara Dreamland


50 anni fa, a vita in u parcursu di amusement Nara Dreamland in Giappone era a chjave. In ogni modu, u tempu, u nùmeru di visitatori hà diventatu, è in u 2006 a gestione hà fattu una decisione difficili di cercà sta cumplicazione di divertimentu. Scupremu per questa succede è quale hè u futuru di questu locu.

Perchè u parcorsu di divuzione in u Giappone abbandunera?

Originamenti, Nara Dreamland Park hè statu cuncipitu cum'è un clone di u Parco Americanu di divertimenti in California. In ogni casu, durante l'implementazione di l'idea, Walt Disney rinfriscò à cuntinuà à participà à u prugettu, è per quessa l'eroine di Disney solu parziale principiavanu di rapprisintari u parcorsu di divertimentu. Per cumpielu u vacche, altri caratteri sò stati inventati è purtati da l'epica naziunale, ma solu di essendu populari cum'è Mickey Mouse è Donald Duck.

L'architetti di u minimu u dettu calculanu a parti tècnica, ma nimu hà pensatu nantu à l'atmosfera ghjusta di u locu di divertimentu. A cunfusione di caratteri scunnisciuti cù u famusu, a fallimentu di observà a cronulogica di l'eventi fu divinutu una di e ragioni principali per chì u Parque di Divertimentu Nara Dreamland in u Giappone eventualmente cessjonu per fà e vostre invitati è si cunvertiti in un cantu abbandunatu di u paese.

I visitori anu creatu chì i paisaghji parevanu boni cumparati cù u prototipu americanu. Ma u pughjilamentu più grande di u parcorsu di divertimentu vinia quandu, in u Giappone, ci era dui centri di entertainment centre - Disneyland è Disney Sea .

U parcorsu di divertimentu hà dumandatu assai soldi per mantene e cundizioni adattati per a accusazione di i clientni, ma l'ingaghjamentu cascà annu per annu, è u patrone hà chjusu u prughjettu prufettu. Ùn hè micca vendutu cum'è u marteddu - hè stata circundatu di filu di serpente è simpricimenti scurdate di ellu. Ma, anche u fattu chì u parcu ufficialmente micca cessatu u so travagliu, l'amatori di l'emozione truveranu quì ogni annu. Perchè Scupremu!

Chì ci tira a ghjente à i parchi abandonati in Giappone?

Nara Dreamland hè quarchi cosa simili a Chernóbil - pari, ahiddu ci era u risicu di i zitelli, a musica forte hà ghjucatu, è oghje ùn ci hè disolazione è silencii oppressivu. Dopu un pezzu di u parcu, un guarda fù stabilitu in questu, chì deve esse prutezzione di stu locu da u vandali. Per parechji anni, hè veramente un fattu, ma pocu tempu, apparentimenti, da una mancanza di finanziu, i guardiani si cunfortu è ùn sò micca cusì cum'è cumplimente cum'è i so funziunalità. Per quessa chì, in l'ora di a matina o di a notte, dopu avè stintu valutore, i visitori sò attrautu quì, salvendu u saltu nantu à una ghjustu alta.

Certi pòrtanu cù petite robbe, ma a maiò parte di l'invitativi ùn anu avutu circà trumbetta. I paisaghji di u parcu abbandunatu sò veramente struvati, spicialmente in a notte. In generale, hè u ghjovanu chì prefiere mancari i nervi in ​​questu modu. Stu ghost park hè in a lista di l'estremu predilettu in u Giappone.