Dracaena - Species

Sta pianta hè unu di i più apprezzati trà e chambres. Quasi tutti i so varietà di dracaena sò assai simili à i palme d'arbre è crescenu à grandezza assai grande. Per e qualità decorativa hè valevule pè u viticultori è utilizatu da i diseggiani per decurendarà l'internu.

Ci hè quaranta centu spezie in tuttu. In i cundizioni di tutte e cazzu, solu una piccula parti hè cultivata - finu à deci spezii è i nomi di dracaena sò cunnisciuti. E cume i tipi di dracaena sò adattati per i cundizzioni di l'ambienti.

Dracaena: tipi è nomi

  1. Canarie . Trà i variità di dracaena questu hè assai grande in grandezza in e cundizioni naturali. Pudete crecerà finu à 18 m, è a circunfenenza di u fustu alcanza circa 5 m. A pianta hè spessu chjamata "dragon tree". Hà un troncu di grassu duru chì acumule l'acqua. I foglie sò u culore grisgiu verde, sò situati à l'estremità di e rami in a forma di vigghi.
  2. Edged . Di e varietà di a dracaena, questa difiere da a presenza di un rimborsu cuntrastanti à u cuntinuu di e foglie. A maiò spessu pò scopre i Marracca draceni . U culore di u rimamentu varia da rosse-viole in amarantu. I foglie di a pianta sò stritti è assai longu, ponu ghjustu 70cm. Scola sta spezia in casa raramenti. E so qualità decorativa vi pareanu in qualchi annu. I fasci bassa anche scalendu u amaru è si lampanu, è, in u risultatu, i fasci di manzeri formate à l'estremità di e rami.
  3. Fragranza . Trà l'espurta di Dracaena, sti paisoli di casa anu a più diversa in tonalità di u coloru, di a longa è di a bandue. In quantu à a dimensione, questa varietà di u cuttimentu bughjone à 20 cm, è ci sò altimi à un e un metru metru in longu. I fogli sò più arcuate, curvosi, sò ungiosamente numerichi.
  4. Derehma . Ci hè crisciutu à trè metri d'altura. U troncu hè giaddu, lignificatu è spessu ramificatu, cù un densu folla. Quandu i foglie infetusius fade è fallenu, ci sò signalimenti stampati nantu à u fustu, chì dà un mudellu unicu. I fogliate alcune 50cm di longu è 5cm in larghezza. In i pianti ghjovani sti fora, ma in adulti maiori accumincianu a scorri. Frà e varietà cumuni pò esse chjamati Warneckii è Limone Calce.
  5. Sander . U più ricunnisciutu entre tutti i dracaena. In i fiori in vendita, truvate una marca cù l'inscription "bambu à l'arbre" o "bambu furtunatu". A pianta hè corta, u zucchero hè finitu è ​​densu. I so stissi unipochi curvosi, verdi cù raffi bianchi o argentu, si ncontranu cù un fruntiu verdi scuru.
  6. Liberatu . Sta pianta si crede lentamente. Trà tutti i tipi di sala dracen questu hè specialmenti capricciosa, esigenti à cura. Un troncu curcu pò creci à 3 m. Tutte e ci vole à avè assistitu tutti i culturi d'adulte. Dracaena reflexa hà falatu in moltu voluvule è moltu, cù una striscia gialla à tuttu edge. A canzona di l'India hè assai populari. Hà un culore più furioso, satuvutu di foglie è una striscia livetta.
  7. Dracena Godzhef . Questu hè un arbulu assai ramificatu chì hè raru. I vignaghjoli sò tagghiati vaccini, in i scalini fissi. L'arba sò cututa, cuddati à l'estremità, coperto cù biancu.
  8. Dracaena hè fattura . Trà e variità di dracenu, questu hè a qualità decorativa più apprupriata, più cusì per e variità grande. I foglie anu una forma di cintura, assai larga à u mediu, forte. U pianu basu hè ondulatu.
  9. Dracena Hooker . Havi variità per u cultivamentu di l'ortu è di u giardinu. Di tutti i tipi di dracaena questu hè adattatu per i cattivi induzioni. L'onda hè una forma xiphoid, cuirata. Puderete alcune à 80cm di lonxitude, ondulato à a base è rinforzu à l'estremità.