U cuntrollu di e pesti di a col è in u sular

U culore biancu hè parechje chjassi è amare à manghjarè u soiu è fogli, chì causanu grandi inevitabbilità à i ghjuridichi chì ùn ponu micca ottenevule una cose è bona qualità.

Ghjudicate per ellu stessu: briunce cruciferous, col, cugini di col, col fangu, pugliolli di col, braccialini , col cabbage (marsupola di col), castagne di col - tutti issi insetti sò culacci di col. Ùn hè micca assai per una sola verdura? Per quessa, a cumpagnia di ogni horticulteur-lorine - per contru à i pesti di a col è in u campu aperto.

Mediu di lotta à e pesti di a col

I metudi di cumbattà quellu o quellu pesti seranu un pocu diffirenti, per quessa hè necessariu definisce qui vive nantu à u patchulu di coltu.

Metodi folklori di cuntrollu di pesti:

  1. Luppe di culore di col è farfaccia di colti di bugia . Una farfaccia di carru hè familiar à molti di i so alpi bianchi cù un edging bevande. Piglia u oliu in u fondu di e foglie, è prontu l'orchestra ghjenitale chì viaghja cun pappelli negra cumminciunu di cunsumallu col. U culpu di col è grisa, s'assumiglia à una sicca di notte, è e so larva viva in una cabbina. In a lotta contru à sti dui fiorini, a col hè ancu sprinkled cun una sassa d'acqua dolce cun jamminza o zuccaru (per attraparà vittimi chì usanu caterpillari per alimentà i so foglie), spraying cun una solu suluzione è rusticiu, chì ponenu un rostru di stuzzichi cù e mituleghjani di u cascaru d'ose, asprazzu cù l'infusione di foglie di tomate è di cilesti di cipolla, sprughjennite cululi foglie cù una mistura di soda è farina.
  2. Lucha contru la carriera cruciferosa . Stu insettu anu un corpu di culore nìvuru cù un liggeru chjuchettu. Hè, cum'è una regula, attaccò colpu prima, anche à l'urganisazione di piantazioni di mudlanti nantu à u lettu. Da a so attività attiva, i foglie di a colti sò coperto cù petite fissure, è se ùn piglià micca e misure necessarisi, prestu i mulineddi morse. Da a bravu crucciunità aiutà à copre u giardinu cù una tela micca tela, spruvà e piatti di colti cun cinti, pochi di tabacco, a col è alliati di l'allevatu, sprinkle colti cù l'acqua cù l'oliu d'avelli è sprinkle e piantini cun una soluzione dèbuli di pururu di pollulu.
  3. A lotta contru babbalu è babbalu . Queste i pesti creep in a sera, è a notte è devour col foglie. Puderanu combattite cù u metudu di cile in forma di capelli prikopannie cù a cerveza, kvass o zucchero, scattereghjanu in i fille entre u pòtulu di mustarda è espansioni freschi di nettle, foglie foglie col cù una suluzione di ammonia, pulita e foglie cù infuzione di pepite bianchi è saponu, regando i letti cun solu solu di verbi.
  4. A lotta contru i larvuli di una sumeria, u carottu di u centu è di u colpu. Quessi insetti sò classificati cum'è pesti subterraneani, cumu distrissinu l'arrotti di col. Per cumbattà queste larvette, unu deve circate di attruverà e fureste di u giardinu. Scurcianu nantu à u dulce, perchè pudete prikopat vicinu à u cane di giardinu, diluita in l'acqua.
  5. A pulifi di culori di luttà . Questa petita patezza culurita attache à i pianti chì sò cuparti da i pappelli negra, è e so foglie sò dritti è muriri. I mètti per i pulitichi di cunsigliu sò spulate cù infuzzioni di cume di tomate, acqua di savore, polu di tabacco, mustarda, cennini cù l'aghjunzione di sapunze likidu.

Un modu universale per cumbattà diverse pesti di col - assicurendu i camini di colti cun i aromi piccanti. In questu sensu, l'addevu, a salsa, l'api, u zucchero, sage, coriander, etc., aiutanu à a lotta contra e pesti nantu à u col.

I preparati chimichi per u pesti

Stu metudu pò esse usatu solu in u casu più strimu. Per i peste di colti, i droghe cum'è Iskra-M, Furia è Kemifos sò adattati. Pudete ancu pruvà una solu suluzione di a droga "Bancol".

Quandu sia chimicu. medicazione, devenu à rigalu stretchiri l'urdinamentu è i raccordji dispunibili nantu à u pacatu.