Varità d'aligria

Molti jardinieri prefete i pani varietà di u invicchi, perchè hè cusì bellu di manghjà riescitu da u fruttu di l'arburu in a fini di u oghje, quandu a maiò parte di u fruttu hà cullatu assai è manghjatu o mandatu à cumpressi o marmellata. Un distinti di e varie d'invernu sò u gustu impastu di frutti è a pussibilità di u so longu almacenamentu.

Peruvianu u Kirghiz inverno

U nomu di a varietà parlate per ellu stessu nantu à a so patria. Questu arburu medium-size hè una corona piramidale sparse è hè relatata à variità veloce. A maiò parte di i frutti sò cuncentrati in i zicchini, l'arbre hè stabile, nò solu à i friddi, ma ancu à scab, cancer per bacteris è quimmeras termali. Ci hè cunoscenza chì e pirae sò perfetti in i rami è ùn si sò micca ghjuvanotti annantu à u tempu, a cugliera cascata à u principiu d'uttobre, è esse quandu i pezzi d'invernu in u refrigerante di u frettu pò durà finu à a fini di a primavera.

Per sapiri e paru Kirghiz hè simplice: cum'è una regula, sò tutti questi nantu à a listessa talla, cunfurmata cum'è un ovu o un limonu, bella è grande. U scorcia gialla verra quandu si cogliu dopu puderà è un magaziu hè diventatu, è a maiò parte di a pera sia u lignu brillanti. U fruttu di sta varietà hè carattarizatu da tartimentu, a carne di peare di u culore giallu è di u zuffiedu.

Pranta Artemovskaya invernu

Questa varietà era purtata à i giardini Donetsk à a so stazzioni esperimenti. L'arbre medju hè distinatu da una corona rarita piramidale estrema, perchè deve esse necessariu di curvarle per dipendenu perpendicularmenti li rami per creà un scheletru di lignu finitu. A varietà hè una alta resistenza à l'inguernu, è di più, ùn hè micca sottumette à danni à a scabia.

I frutti di un arbre di stu tipu sò grandi in grandezza, ani una superficie ligeramente bumpy, casca verde è mancu più oxidati. Dopu, dopu à u maturu, i pira esse verdi è gialli, è a so polpa ùn sò micca solu in l'ombra biancu, ma ancu cù qualità d'alta gustosa, aroma agradable. A culliglia di sta varietà hà per a seconda mità di sittembri è, in fine, i frutti riunendu in genna.

Pear inverno deanse

Sta varietà venenu da a Belgium, sta pira è carattarizata da un gustu inghjustu cù l'sourzza, una culurazione verdi di frutti cun un "flancu" rouguu, un pedunculumu curtu è largu, una carne di u fruttu cusì cun gustu è aroma excelente.

A racoltazione cumincià cù l'iniziu di uttrovi, è u fruttu pò esse guardatu finu à u principiu di u veranu, ma spicciente finisci in dicembre.