Poisonous houseplants

Parechji amanti di i fiori interni ùn anu mancu sospettate chì a casa hè una pianta toscana. Certi piaghje sò periculate per i zitelli, animali è animali. In u zuccaru di tali piante cuntenenu sustanzi chì pò causà irritazione, rashes, allergii è ancu avvilinatu. Perchè, quandu sò i zitelli o animali, ùn hè megliu micca di compra e poisonous plants at all. Veju qualchissia chì i paisaghji sò a più tòxica per l'omu.

  1. I plantes di a famiglia kutrovyh sò cunziddi chjappi impurtanti, periculi per l'omu è l'animali. Questi include l'adenium, oleander è altri. Una sola zitella picca d' oleander internu , persu in u trattatu gastrointestinali umanu, pò purtà à morte.
  2. Begonia . E so foglie cuntene l'acidu oxalicu, chì pò causà burnii nantu à a pelle. Se a szicíliata sucietà entra in bocca, nuvuli o irritazione di a gola pò esse. Tuberi verdi sgardini.
  3. I pianti di a famiglia Araliana: ivy, fatia, aukuba, shefflera, è ancu polisias. Tutti sò capaci di causà allergie o indigestion.
  4. Poisonous house plants di a famiglia di l'euphorbia: spurge, jatropha, acalifa, croton possenu una sustanza tòxica chì provoca ardori di a pelle è mucosa. Avè cura di i suchi, si deve guardà i so ochji, cum'è u zuccaru fermamente irritate a membrana mucosa à parechji cambiamenti in a córnea. Ma u zuccu di Ficus pò causà dermatite, eczema o ancu un attaccu di l'asma bronchial.
  5. I pianti di a famiglia di Solanaceae sò cunziddi veri: notte, bromèle è pagliaru decoratore. Sti fiori cuntenenu una sustanza tòxica chì provoca indigestioni o tezza.

Precautions

Semu devi esse ricordati chì solu a parte di l'arbureti di a pianta sò inveni periculosi, è se a fiorite hà un tuberu poisonu, perchè s'ellu ùn hè micca fugliatu, ùn hè micca perisce nuddu. Quandu si trasplantanu o esurtazione di plantes di casa vintu, i guanti di gomma sò purtati. Ùn aghju micca fà sapè a faccia cù e to mani per impediscenu à u zitellu chì entra in l'ochji o a bocca.

Sì u prublema chì succevi è avete una pianta toscana nantu à a pelle o mucosa, avete bisognu d'urdinà di tali misura:

  1. Rinse zone affettivu di acqua è saponu. Quandu u ghjocu venu da entra à l'ochji, si deve esse lavatu sottu un flussu di acqua per 10-20 minuti.
  2. Sì una persona hà travagliatu u zucchero o un pezzu di una pianta toscana, vi tocca à scancchjarà u velu da u viaghju gastrointestinali: vìviri carbucenu attivatu, induce vòmmule.
  3. In casu d'avvilanante secondu cù un corpu di cori, cunvulsioni o pèrdita di a cuscenza, avete bisognu à chjamà aiutu di l'aiutu.
  4. In micca casu cù un avvilimentu tali ùn pò micca dedu un latti di u so mancu. Questu pò aggrava a so cundizione, postu chì a latta à volte incluso aghjusta l'azzione di toxine.

Lista di pianti interni, venenosa per i misgi è i cani domestici, hè enormu. Ma a maiò parte di l'animali si sente qualessu di verdura chì pò manghjà, è quale ùn si pò micca. U più periculatu per animali domestici sò l'insalubresi vannune di a famiglia d'arocchi è euphorbia: diffenbachia, muntagni, croton è altri. À u vostru cat ùn manghjaraghju micca e verdura, pruvate a sprezzate e so foglie cù u ziddu di limonu, chì i misgi ùn piaceru micca. In ogni casu, si chistu nun aiutanu, allura l'impiante criatori mortuvule vole esse rimessu di a casa.

Peri pappagalli, i stessi pezzi interni sò venti periudi à i misgi. A to petite ùn pudia micca avè a questa pianta, a ghjallina cù quellu sarà distanza da i fiori.

Luntanu da tutti i fiori interni veri ponu significà un periculariu seriu. A maiò parte di elle pò avè solu un minuri prublemi in a forma, per esempiu, di un ligeru vermigliu di a pelle. E, circa, à compra una nova pianta casa, avete bisognu di più infurmazione nantu à questu possu.