Tartufe fritte cù fegato

Probabilizente assai poveri chì ùn veri micca i prudutti di pani. Hè assai probabbli, simu pruvatu di fallu cusì è à l'altri, perchè sti pezzi sò assai calurichi, perchè vi vene di limità. Avà ti dettu qualcume per cocchi patties fritas cù u furu.

Patties fritas con fegate è patate

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima, preparate a massa di levadulare: in un coltu prufunditu, fate in un kefiru caldu, impastanu in l'ovu, aghjunghjenu u zuccaru è u levitu. Metsu bè, fate circa 50 g di farina, cunfrite una volta, cogliu u cuntinuu cù una napulita è si allora un quartu d'una ora per fà chì u opara vi vene. Dopu stu tempu, fate u salinu, u resto di a farina è amassi a pasta. Forma una bola da ella, cogliu di novu è lasciarà per andà. Per noi, in ssu mentre, avemu preparanu u riposu pè tufoni. U fiocciu frittu è frescu. À l'altru, cottu i patate è intrecciate, una patata chjara fresca sarà per esce. Limemu a cipudine, a zucca è molti. Friture vege in l'oliu vegetale refinatu. Passemu u fegato di pollo per un macinatu di carne, aghjunghje cipolle è carotta, è mandi tuttu in purcocate. Per tastate u salinu, pudete ancu aghjunghje pimenti è arbe.

Avà u travagliu di a superficia hè sprinkled cù farina, pudemu esce a pasta è tagliate a mugla. À quellu ci spindimu u stuffu, è aghjunghje l'edge. Oghje l'oliu in a padedda di a padedda: duverà esse assai, circa 1,5 cm. Quandu calienta beni, pone torti à a padedda è fretti finu à una scorcia ruddy in ogni sia. I fritti fritte cose cù fegghiettu di pollo pò esse ponuti nantu à i servitori di carta o toulani in modo chì assorbanu l'excrementu grassu.

Patties fritti cù u fianu è u rossu

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

U latti hè un pocu calore. Hè bisogna à esse caliu, ma micca caldu, piglia a levadura seca è u zuccaru in questu. A farina aghjunta cù u sali di u salinu, impone u oliu, valdi in l'oliu vegetale è a massa di levadina. Amegghianu Dough è lasciarà à fassi.

U zitrusdi sò stati cocciati finu à chì pronti, è da guariscenze è neve. U fìgru hè sparatu in pezzi chjuchi, pusonu in una padedda è fritte, da u salinu è a pepite à u gustu. A cipolle si sò puliti è sfruttate. U fìgru cumune cù zappunni zuttati è a cipolla hè passata per un macinatu di carne. Scorchemu e gattuglia. Aghjunghje cù e coperchio in a carne picca. Se necessariu, aghjunghje u salinu è aghjunghje. Prestendu per a pasta di a pasta in a salsiccia, tagliata in pezzi è i puzzicheghji in scone. Avemu u ghjornu di l'imbuttoli nantu à quelli chì anu aghjunghje l'eddi. I pezzi chì sò stati fritte in l'oliu in i dui banni à una scorcia ruddy.