Cough with détection

Per ogni mamma, l'apparizione di a prima dentale in un ziteddu hè un avvenimentu impurtante. Ma prima di celebrà, avete a suffriri assai. Dopu un fogghiu durante l'eruzzioni hè moltu inquieta, malu svegliu. Piuttostu per a tezza mentre u dilettante ùn averebbi u mio mamma è andendu à u pediatricu ùn hè micca postatu per un secondatu.

Chì caghma cù dentru?

Ancu i più mummuli in panchisi sapianu chì ùn ci hè bisognu di cura per l'eruzzioni di i denti. Questa hè una reazione nurmale di u corpu è di e pidini, puderete fà malece u zitellu.

Per principià ci hè bisognu di ricanuscimentu, chì esse cusì toscia à u zitellu à una dentarella. Comu regula, si trova in dui casi: salivazione prufittu o sputus. Se senti chì u zitellu hà una tacca palla cun dentarru è dubbiu, prestu attente à a pelle à a bocca. Comu regula, l'excedente di saliva ùn solu scorri à l'larynx è causanu attaccole attacca, ma ancu pruvucà l'irritazione à u mandibulu è i pieni.

Ùn bisognu micca chì durante l'eruzzioni in l'immunità di i zitelli hè debilitatu, è hè assai faciule per aghjunghje l'infezzione. U zitellu hè annunziatu è sempre chiancennu. Chistu porta à sputus è snot, perchè e donne spessu sottocupe di tossu quandu i denti sò tagliati. Succe chì u mulinu hè cum'è furore è pruvate di scurcià a gola. A testa sicura è a denticulata ùn hè micca pocu cumuni. Se u debitu di u zitellu chianciava o l'insegnamentu ùn hà micca permessu di respira cù un piste, aduprate a sequenza è a irritazione in a gola, chì provoca una tezza cù dentru.

Coghja u zitellu nantu à i denti: chì fà à a mo mamma

Tutti i vostri accicenzi in u primu postu devenu esse destinatu à eliminà a sensazione di u dor. Pudammu u mulinu à masticà u teetotale friquitu per i denti , alcune babies sò più ligne dopu un massaggio di gum.

A lu picciottu nun parenu tossu, quandu i denti eranu chapped, rinfriscenu constantemente u spout cun una soluzione speziale. Ùn permettenu micca u sputum per accumulà è siccà. Se li denti di u zitellu sò stati piccati, mussone è a tezza pò ancu diventà i miràculi di una malatia infectiosa. Dunque, à i primi insinumenti d'un novu dente, cunsigliu immediatamenti un pediatricu per l'immunostimulante.

Quandu una foglia si trova in u cuna, a testa ùn deve esse ligeramente elevata per chì a saliva o sputinu pudete passà tranquillamenti per a larynx è u zitellu ùn scherza. Avvanzate a temperatura constantemente di a stanza è offre miglii à i so cumpagni preferiti, perchè ùn permettenu micca chì a flussia sece e pruvucà a inflamazioni.