Moda bufalini - autunno-invierno 2016-2017

Scarf - unu di l'accessori più famusi in u vestitori di a donna, chì diventa pertinente in a stagione fredda. In più di a so funzione decorativa, u pruduttu furnisce comodità è sapientia in u vaghjimu o l'invernu. Hè per quessa disinfettori offre un ligame novu stylishu è i tendenzi aghjurnati da staghjone à stagione. Moda bufalini oghje-inverno 2016-2017 - una larga selezione di mudelli originali, colori stylish è boni materjali. I culletivi novi sò saturati cù u culore di a diversità, chì permette à ogni fashionista per esse individuali, ma à u stessu tempu per fassi cù l'ultimi tendini d'istil.

I mudelli di moda di scarpi 2016-2017

Sciarpi 2016-2017 sò presentati da una grande varietà, chì literalmente hè chinu di sfarenti sfumature. In a nova tempesta in a moda solu solu lacuna. Bright and saturated colors of designers complement the classical and full scale, which makes the universal accessory. Ere muduli famiglii cù stampati di moda - cage, mudelli dell, astratti. Olii cù una decorazione sò una scelta di moda. In novi colti di diseggiani presentonu prudutti cù paillettes, fur, fringe. Scupremu chì bufalini sò in moda in autunno-inverno 2016-2017?

Panchina fina larga . Un accesso acchjettu favuritu di longa durata ùn hà micca perditatu a so rilevanza in u novu periodu. Longs scarves 2016-2017 sò rapprisentati da mudelli ristretti, chì deverà necessariamente aghjunghje à l'imaghjini un tic d'elegance è sofisticazione.

Scarf-snoot . Una mutage praeira hè ancu in a tendenza. Dopu tuttu, in l'accessori muderni muderni anu sempri più presentate cum'è qualità cum'è massiveness, sinsità, cumpità. Sperte si sò più populari, ma sò assai disposti da i pani boccherelli.

Scarf-plaid . Una novità stilosa di a nova stagione era mudelli nantu à scala larga. A bufaline-plaid pò cumplementari originali l'elegante figura femminile, è fate ancu un sugettu insoliticu di l'outerwear.